Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-13, 16:24
  #1
Medlem
Tjena fick bojan idag . tänkte höra med er vad som är ganska säkert att ta som inte visas på pissprov ? gobbe e väll helt lugnt ? syns det änns på skl prover ?

mvh
2010-12-13, 20:28
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klunkarn
Tjena fick bojan idag . tänkte höra med er vad som är ganska säkert att ta som inte visas på pissprov ? gobbe e väll helt lugnt ? syns det änns på skl prover ?

mvh

dom kollar inte metadon och subutex heller
2010-12-13, 20:47
  #3
Medlem
Gera_1s avatar
spice
2014-02-21, 16:39
  #4
Medlem
Fick boja nyligen också.. fick pissa och kört lite sub ritalin tjack typ 5 dagar innan, borde va ur kroppen?
Hittar dom inget på första så slipper jag pissa mer.

Men hur är det med typ imovane(zopiklon), och är det säkert att det inte kollar sub?
Hur är det med ritalin?
2014-02-21, 16:59
  #5
Medlem
Creepy24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdf-1337
Fick boja nyligen också.. fick pissa och kört lite sub ritalin tjack typ 5 dagar innan, borde va ur kroppen?
Hittar dom inget på första så slipper jag pissa mer.

Men hur är det med typ imovane(zopiklon), och är det säkert att det inte kollar sub?
Hur är det med ritalin?


imovane (zopiklon) syns ej ritalin finns det stickor för nu, Sub brukar sitta i 36 timmar mvh
2014-02-21, 17:03
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
imovane (zopiklon) syns ej ritalin finns det stickor för nu, Sub brukar sitta i 36 timmar mvh
Okej tack, men eftersom dom kom hem till mig o jag lämnade i ett provrör, innebär det att det hamnar på analys, isf lär dom väl se de mesta?
2014-02-21, 17:12
  #7
Medlem
Creepy24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdf-1337
Okej tack, men eftersom dom kom hem till mig o jag lämnade i ett provrör, innebär det att det hamnar på analys, isf lär dom väl se de mesta?

Ja på analys ser dom det mesta men det beror ju helt på vad dom har kryssat för som det ska kollas efter du kanske har tur Svårt att veta om du inte har tillgång till pappren som dom skickade med ditt piss mvh
2014-02-21, 17:42
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Ja på analys ser dom det mesta men det beror ju helt på vad dom har kryssat för som det ska kollas efter du kanske har tur Svårt att veta om du inte har tillgång till pappren som dom skickade med ditt piss mvh

Hm okej, torskade för rattfylla och inte nämnt något alls om missbruk så de verkar dom inte tro, så antar att de är det mest grundläggande, men man vet ju inte vad dom hittade på pisset heller, borde vara helt ren.
2014-02-28, 17:59
  #9
Medlem
Har nu haft min boja i två veckor. Fick pinka en gång innan jag fick den, är det lugnt att ta något nu eller är dom luriga o skjuter på provet för att jag ska torska?
2014-02-28, 23:57
  #10
Medlem
Sub finns ju på alla multi stickor nu för tiden så det åker du dit på garanterat
2017-12-05, 22:18
  #11
Medlem
MrWhiteWidows avatar
När jag hade fotboja så rökte jag mycket CB. När jag blev kalla på möte på Frivården så sa dom att jag skulle lämna pissprov.
Hade rökt dagen innan så visste att jag iaf inte kunde ge pissprov. så svarade "Jaha det hade du kunnat sagt tidigare, pissade nyss." så fick sitta ca en timme i väntrummet och vänta på att bli pissnödig, Medans dom bjöd på kaffe och vatten
Va pissnödig som fan, så va inte så lätt att hålla sig.

Men efter ca 1timme sa dom att jag måste åka hem nu , så får ta det nästa vecka.
så gick jag ut och pissa i en buske.
sen åkte jag hem och rökte.

Rökat tog slut 2-3 dagar innan nästa pissprov. Så drack massa vatten med pressad citron.(har hört att de ska hjälpa. nån som vet om det är sant?).

åker in och lämnar pissprovet och åker hem.
Nästa dag ringer Frivården och berättar att mina prover såg bra ut och att jag varit jätte duktig. HAHA .

Så det går att röka med fotboja och pissa negativt. Iaf gick de för mig
2017-12-05, 22:28
  #12
Moderator
Morfar-52s avatar
Ok, (FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget /låst

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback