Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-12, 23:11
  #1
Medlem
aka.snowballs avatar
Hej, jag undrar om någon vet hur man ändrar club emblem på tillagda lag i edmanager? Det jag har försökt med är att jag har skapat en fil som har samma namn som standard path filen skall vara.(Se bild för att förstå va ja menar).

http://img408.imageshack.us/img408/8753/samplee.jpg

Men detta verkar inte funka, edmanager hittar inte filen, så min fråga är hur ändrar man club emblem på lag i edmanager fifa manager 2011?
Citera
2010-12-13, 01:55
  #2
Medlem
Bah, minns inte helt, men man skulle ha de i nån speciell jävla mapp i mina dokument tror jag. I alla fall så fanns svaret ute på google och EA's officiella forum tror jag. Sen finns det väl lite moddar som fixar sånt. Fanns nån till 2007 som hade alla emblem till svenska division 5 och övriga lag i världen.
Citera
2010-12-13, 02:46
  #3
Medlem
aka.snowballs avatar
Fan va sne ja blir, nu funkade det, men inte visste ja att man skulle göra 4 olika varianter på dem i olika storlekar och lägga dem i 4 olika mappar med 256*256; 128*128 etc....kunde ju varit lite bättre förklaring där texten under "standardpath" är ^^
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback