2010-12-10, 21:00
Medlem
Hej jag har 2 frågor ang Gmail.
1. kan man på nått sätt se, om personen som man har skickat email till. har läst mailet ?
2. Kan man ångra ett mail man redan har skickat ???

tack.
Citera
2010-12-10, 21:03
Medlem
niveaformens avatar
På fråga nummer 2 är svaret iallafall nej.

Nu blir jag lite nyfiken på vad du har skickat.
Citera
2010-12-10, 21:04
Medlem
Fuzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niveaformen
På fråga nummer 2 är svaret iallafall nej.

Nu blir jag lite nyfiken på vad du har skickat.
Du har delvis rätt. Finns ett tillägg under Labs som låter dig återkalla ett mail inom en bestämd tidsram.
Citera
2010-12-10, 21:06
Medlem
dkas avatar
Nej till 1.
Ja, inom en viss tid på 2.
Citera
2010-12-10, 23:21
Medlem
Om man då har skickat mailet till ett annat konto än gmail, t.ex. till hotmail eller någon privat @ server... kan man fortfarande återkalla det?
Citera
2011-01-18, 15:03
Medlem
SpaderSexs avatar
Jag kan låna tråden för att ställa en fråga.
Är det gmail eller ISP som bestämmer hus stora mail man får skicka. Och är det någon skillnad om ja skickar från mitt mail program (Mac OS) eller från webmailen. Försöker skicka ett mail med en bifogad fil som är ca 25 mb men kan inte se att det gick iväg för det ligger inte i skickat eller utkorg.
Citera
2011-01-18, 15:48
Medlem
Stuntman Bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slz
Om man då har skickat mailet till ett annat konto än gmail, t.ex. till hotmail eller någon privat @ server... kan man fortfarande återkalla det?
Spelar ingen roll vem du skickar mailet till. Gmail har en funktion som du själv ställer in som senarelägger själva ivägskickandet av mailet. Ställer du in den på 30 sekunder så tar det 30 sekunder innan mailet ens skickas. Under den tiden kan du ångra det.
Citera
2015-06-24, 13:25
Medlem
Posted: 6/22/2015

Previously a popular feature in Gmail Labs, and recently added to Inbox by Gmail, today we’re adding 'Undo Send' as a formal setting in Gmail on the web.

'Undo Send' allows people using Gmail to cancel a sent mail if they have second thoughts immediately after sending. The feature is turned off by default for those not currently using the Labs version, and can be enabled from the General tab in Gmail settings.

http://googleappsupdates.blogspot.co...il-on-web.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in