Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-18, 10:32
  #1309
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Beror självklart på tatueringarna, men ja jag kan tycka att det är snyggt.

Precis! Håller med dej! Själv har jag en liten ros tatuerad på ena låret. Jag såg en snygg tatuering
på foten som jag blev tänd på. Funderar på att skaffa en liknande.
https://www.flickr.com/photos/130857...n/photostream/
Citera
2017-09-18, 10:47
  #1310
Medlem
record-collectors avatar
En liten diskret ros på låret eller en kattunge på rumpan är både snyggt och sexigt. Men för övrigt är det både avskyvärt och avtändande. Tänder mer på en enbuske än på en fulltatuerad tjej. Men å andra sidan kan man ju blunda när man har sex med tatto-offret eller sätta på sådana där mjuka ögonskydd som man får på långflighter på flyget så slipper man se eländet. Fitta som fitta.
Citera
2017-09-18, 10:56
  #1311
Medlem
EpicureNo2s avatar
Ser jag en tjej med tatueringar så tänker jag "white trash" och "slampa" och intresset går ned till noll direkt. Väljer hon att skita ner sin kropp frivilligt så ger det mig intrycket att hon inte respekterar sig själv. Rökare kan sluta bara de har karaktär, men tatueringar är permanenta.
Citera
2017-12-12, 13:31
  #1312
Medlem
jonesy.s avatar
Det är så skräpigt det kan bli.

Tyder på en stark vilja att följa efter den hjärndöda fårskocken.

"Men men men jag tatuerar mig för min egen skull!!"

Hahaha.
Citera
2017-12-12, 13:51
  #1313
Medlem
Kipps avatar
Beror på tatueringen, beror på tjejen.
Citera
2018-01-01, 19:16
  #1314
Medlem
corybris avatar
Har själv en ganska stor tatuering på överarmen och planerar många, många fler och jag är allmänt väldigt flickflickig av mig annars.
Jag tycker att tatueringar är en form av konst och konst har jag alltid älskat och bär gladligen något som betyder eller har betytt något för mig i livet. De tatueringar jag gör kommer alla ha något att berätta och det är det vackra i det. Känner så många som känner likadant för sina tatueringar, älskar att lyssna på deras historier om varför de skaffade sina och vad de betyder för dem. Lite drömlikt.
Tur att jag har en sexig flickvän som tar mig för den jag är, eftersom många här verkar tycka att tatueringar inte ska sitta på kvinnokroppar. Tycker helt tvärtom, jag och tycker tatueringar på både kvinnor och män är förjävla sexigt. Står för det.
Citera
2018-02-22, 01:15
  #1315
Medlem
Irrelefants avatar
Tatueringar på tjejer är alltid snyggt så länge dom håller sig borta från de privata delarna tycker jag. Alla stilar är snygga, men ingenting är snyggt runt fittan rumpan eller brösten.

Hittade endast ett exemplar på fittgadd som jag föll för direkt, vad sägs som denna lysande idé till budskap? https://i.imgur.com/NMQbSNl.png
Citera
2018-03-01, 21:07
  #1316
Medlem
Zippo666s avatar
Hahaha
Citat:
Ursprungligen postat av Irrelefant
Hittade endast ett exemplar på fittgadd som jag föll för direkt, vad sägs som denna lysande idé till budskap? https://i.imgur.com/NMQbSNl.png
Citera
2018-03-01, 21:12
  #1317
Medlem
Jag kan med gott samvete säga att tatueringar på tjejer är snyggt...om dom är svarthåriga.
Citera
2018-03-02, 08:01
  #1318
Medlem
Phobiazis avatar
Kan med gott samvete säga att jag inte bryr mig om de har eller inte... xD
Har svårt med kalla någon människa "ful" övh måste jag säga. Finner jag inte en kvinna som attraktiv, vare sig det är fysiskt eller psykiskt, så finns det många andra som tycker den personen är attraktiv! Så ja nu får jag väl massa påhopp som vanligt, men det är vad jag tycker, varför folk nu bryr sig så mycket!
Citera
2018-03-02, 08:06
  #1319
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonesy.
Det är så skräpigt det kan bli.

Tyder på en stark vilja att följa efter den hjärndöda fårskocken.

"Men men men jag tatuerar mig för min egen skull!!"

Hahaha.

Hänger inte med, hur tatuerar man sig inte för sin egna skull?
Jag har många men det är inte ofta människor får en glimt av dem...
dessutom, jag upplever samma fördomar som när jag haft alternativa klädstilar i denna småstad, så bli jagad av folk vill kalla en gay eller ful har jag träffat på tidigare, dödshot är kul när de är i grupp också.

Så gör man det för den sakens skull har jag inte träffat någon som du tydligen har.
För då sitter ju felet på något annat ställe än i tatueringen uppenbart!
Citera
2018-03-02, 08:15
  #1320
Medlem
Inte direkt så det är avgörande för att vara sexigt eller inte, men det är inte något negativt enligt mig om de är välplanerade och väl utförda.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback