Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-10, 18:00
  #1
Avstängd
Hej!

Jag har nu under dessa kalla vintertider fått mig en märklig fetisch. Det är så att jag skulle vilja be min flickvän klä ut sig till jultomte. Jag tror det skulle öka våran sexlust och våga experimentera och utveckla vårat förhållande på den sexuella nivån.

Dricka glögg, klia henne på magen och klösa i skägget. Hela idén får mig paralyserad.

Har ni några tips eller vägledning? Jag vågar inte fråga henne rakt ut, det låter sjukt dumt.
Tomtenisse eller jultomte, spelar ingen större roll faktiskt.
Citera
2010-12-10, 18:03
  #2
Medlem
Falcãos avatar
Ett sätt att uppfylla en fantasi om att få ha sex med en fet gammal gubbe utan att det verkar homo?
Citera
2010-12-10, 18:03
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ayestfu
Hej!

Jag har nu under dessa kalla vintertider fått mig en märklig fetisch. Det är så att jag skulle vilja be min flickvän klä ut sig till jultomte. Jag tror det skulle öka våran sexlust och våga experimentera och utveckla vårat förhållande på den sexuella nivån.

Dricka glögg, klia henne på magen och klösa i skägget. Hela idén får mig paralyserad.

Har ni några tips eller vägledning? Jag vågar inte fråga henne rakt ut, det låter sjukt dumt.
Tomtenisse eller jultomte, spelar ingen större roll faktiskt.

skaffa dig en skäggig pojke
Citera
2010-12-10, 18:05
  #4
Avstängd
Ska jag förtydliga mig lite?

Jag är inte homosexuell för att jag vill att min dam ska klä ut sig.
Citera
2010-12-10, 18:06
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Ett sätt att uppfylla en fantasi om att få ha sex med en fet gammal gubbe utan att det verkar homo?


Nja, alltså. Jag tänder inte på en jultomte i sig utan snarare att min dam klär ut sig till tomte.
Citera
2010-12-10, 18:12
  #6
Medlem
Bottenmetes avatar
Satsa på nästa jul istället så kan du ju göda henne så hon blir tjock och go.
Citera
2010-12-10, 18:13
  #7
Medlem
Utopia.s avatar
Tycker också det är lite hett, fast skägget kan man ju skippa. Men luvan och en snygg "tomejacka" eller vad fan det är skulle vara skithett. Inte till vardags då, utan mer som en kul grej.
Citera
2010-12-10, 18:29
  #8
Medlem
en alldeles upperlig ide! fast tyvärr har jag inga tips. Antar att det bara är att vräka ur sig

http://bustier.nu/images/sexig-jul-k...djekorsett.jpg
Citera
2010-12-10, 19:04
  #9
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ayestfu
Nja, alltså. Jag tänder inte på en jultomte i sig utan snarare att min dam klär ut sig till tomte.

Det jag mest reagerade på var:

Citat:
Ursprungligen postat av Ayestfu
klösa i skägget.

Lät lite gay. I övrigt låter din fantasi nice.
Citera
2010-12-10, 19:07
  #10
Avstängd
K-B.Hickorysnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ayestfu
Hej!

Jag har nu under dessa kalla vintertider fått mig en märklig fetisch. Det är så att jag skulle vilja be min flickvän klä ut sig till jultomte. Jag tror det skulle öka våran sexlust och våga experimentera och utveckla vårat förhållande på den sexuella nivån.

Dricka glögg, klia henne på magen och klösa i skägget. Hela idén får mig paralyserad.

Har ni några tips eller vägledning? Jag vågar inte fråga henne rakt ut, det låter sjukt dumt.
Tomtenisse eller jultomte, spelar ingen större roll faktiskt.

Det fetade:
Herregud pojk, ryck upp dig! Vad är det med alla ni nittiotalister som måste gå till FB och fråga för att ni inte vågar dryfta en sak med sin käraste? Skämmes ta mig fan!
Citera
2010-12-11, 01:28
  #11
Avstängd
leosundbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ayestfu
Har ni några tips eller vägledning? Jag vågar inte fråga henne rakt ut, det låter sjukt dumt.
Tomtenisse eller jultomte, spelar ingen större roll faktiskt.
Men du kan ju lägga ett paket under granen med ett tomteraffsett som någon här innan föreslog. Sen kan du bara säga att det är en present från tomten till er två.
Citera
2010-12-11, 01:51
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av K-B.Hickorysnorre
Det fetade:
Herregud pojk, ryck upp dig! Vad är det med alla ni nittiotalister som måste gå till FB och fråga för att ni inte vågar dryfta en sak med sin käraste? Skämmes ta mig fan!


Kan du inte bara sluta vara så jävla fördomsfull och hålla dig till topic? Det finns anledning varför di skulle generalisera mig, och det är för att du inte uppfyllt krav på att skriva här.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback