43 963 besökare online
858 016 medlemmar • 45 862 183 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Musik > Musik - Allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
N.I.B
Medlem
N.I.Bs avatar
Justin Bieber är nya Aaron Carter. On: Han dansar väl som Usher som lärt honom ett och annat.
Senast redigerad av N.I.B 2010-11-30 kl. 15:08.

Zephyreus
Medlem
Zephyreuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.I.B
Justin Bieber är nya Aaron Carter. On: Han dansar väl som Usher som lärt honom ett och annat.

Japp..

Justin. FUCKING. Bieber.. Jag hatar honom.. Jag trodde han var ungefär sju år gammal när jag såg honom första gången, jag skojar inte.

Dö.

Big Boss
Medlem
Big Bosss avatar
Jag blev bara förbannad när jag fick reda på att de skulle göra en 3D konsert/dokumentär film med henne. Finns det mer totalt intetsägande musik? Vad gör att han är så populär? Spelar det bara på hans utseende? Varför vill tjejer ha killar som ser feminina ut?

Sorty
Medlem
Sortys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimparen
Jackson var omtyckt i de flesta åldrarna och Bieber omtyckt bland barn å fjortisar, mer likt backstreet boys i sånt fall.. hans poppuläritet kommer nog minska med åren skulle jag tro.
Folk var inte lika buttra och bitska på 70-talet vet du.
Gillar själv inte Justin Bieber särskilt mycket, men helt ärligt, vad är egentligen skillnaden mellan honom och Michael Jackson? Unge som sjunger och dansar om kärlek och skit, det är allt vad båda två är/var.
allt medan Gud förlåter.

Skitond
Medlem
Skitonds avatar
Han ligger snarare i nivå med Johan Palm.

Man kan inte jämföra Justin Bieber med Michael Jackson, det är en skymf för musikvärlden.

g-ounze
Medlem
Han når aldrig MJ upp till tårna.

När MJ va liten charmade han vuxna som små.. Han hade inte bara äldre artisters spotlight på sig.. ALLA tyckte om han.. Barn som vuxna.. De enda Bieber har är världens kåta 14-16 åriga tjejer som bara tycker han är gullig.. Även dom växer upp en dag.

Bieber kommer vi definitivt se i framtiden, dock kommer hans "gigantiska" karriär han har idag slockna inom 1-2 år skulle jag tro, för världen har sett massvis med liknande artister till Bieber.

Klippet på youtube med flest views.. Varför? För de är iprincip bara ungdomar som hänger på youtube hela tiden.

Så nae! Vi kan sova lugnt.. Biebers karriär dör inom 1-2 år enligt min åsikt och han kommer ersättas av någon annan 14-15 årig kille med hes röst.. Miley Cyrus vart också en stor tonårs kändis ett tag, och hon räknade med att nu när hon är 18 kan hon sluta sjunga för disney channel, gå i kortkort, supa och leva Hollywood livet, men icke! Hon är en random kändis... bara en "kändis"..

Samma kommer ske med Bieber.. Och bra är väll de.

g-ounze
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorty
Folk var inte lika buttra och bitska på 70-talet vet du.
Gillar själv inte Justin Bieber särskilt mycket, men helt ärligt, vad är egentligen skillnaden mellan honom och Michael Jackson? Unge som sjunger och dansar om kärlek och skit, det är allt vad båda två är/var.

Sorry för dubbelpost.. Men MJ sjöng inte "baby baby" och "I need somebody to love" i sin tidiga tonår..
Och även om han gjorde de så lade man inte märke till detta..

De är just därför alla inte gillar Bieber.. För vad jag har hört så är de just de där "kärleks-tramset" som dödar han själv..

MJ sjöng om kärlek han med.. Men inte på samma sätt.. Inte när han vart 16 år iaf.. Och de va i så fall inte många låtar.. För dom slog aldrig igenom.

blahblah2
Medlem
blahblah2s avatar
Vänta bara tills pöjken kommer i målbrottet

Deedle
Medlem
Deedles avatar
Om jag skulle klä ut mig till MJ, dansa som MJ, och vara relativt känd gör det mig inte till MJ, skulle inte ens vilja kalla det MJ Tribute.

SunSunJe
Medlem
SunSunJes avatar
Nej verkligen inte, när han blir äldre och får mörkare röst kommer inga utav hans låtar bli bra. (inte för att dom är de nu, men ni fattar)

brianmolko
Medlem
brianmolkos avatar
spela roll om han fått pris musiken har inget inflytande längre utan är bara en accesoar, stackar Justin skulle ha börjat designa slipsar och sy upp jeans efter standardmodell iatället

Herrtrosa
Medlem
Herrtrosas avatar
Justin Bieber är ingenting nytt och kommer aldrig spela i samma liga som Michael Jackson. Möjligt att han blir en Justin Timberlake efter målbrottet och när han hunnit få mer än fjun kring könsorganet, däremot är även en blek Justin Timberlake-kopia långtifrån Michael.

Justin nya Michael? Nope, varken i detta liv eller nästkommande.

Svara på ämne
Topp Dela »