Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-13, 02:37
  #157
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tygrew
Man får väl tycka vad man vill om honom men att påstå att denna låten är dålig går typ inte. Bland det bästa han gjort, otrovligt vacker och sjunga det kan han. Även bra live också...
http://www.youtube.com/watch?v=x37q4r-tQiY

Troll of the year?

Jag blir fanimej ledsen när jag ser att folk sväljer skitmusik som denna. Fan det finns ju hur mycket bra musik som helst, för alla åldrar, personligheter, typer inom alla genrer. Varför inte hitta något som inte är skrivet och producerat för att sälja? Musik är väll en personlig grej? Man förmedlar en känsla genom ljudvågor.
Citera
2011-08-24, 17:44
  #158
Medlem
King-Elviss avatar
Kan hålla med Bieber är inte i samma som vår vän neger Wacko
Citera
2011-08-27, 18:51
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cracktusen
Ny? Knappast... tjejen har ju ingen talang.

Talang? Är du helt sjuk? Grabben kan sjunga, dansa och spela sjukt många instrument.
Han har spelat trummor sen barnsben och hade en fantastisk rytm redan från då.
Titta på hans klipp ifrån början.


Jag gillar inte JB's musik, Men killen har kommit långt och kommer gå långt. Ska bli intressant hur han utvecklas när han blir 20+.

Dock Självfallet är han ingen MJ. MJ och JB kan inte ens jämföras både på sätt och musik.

Ni borde ge han lite mer cred för det han gör och kan. Riktig fin kille verkar det där vara(youtuba hans fans visits)

Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Jag blev bara förbannad när jag fick reda på att de skulle göra en 3D konsert/dokumentär film med henne. Finns det mer totalt intetsägande musik? Vad gör att han är så populär? Spelar det bara på hans utseende? Varför vill tjejer ha killar som ser feminina ut?

Vad gör Backstreetboys så poppis under 90 talet? Vad gör Blue så poppis under 90-00 talet? Vad gör Newkidsontheblock så poppis under 80-90 talet?

En fråga vi ofta ställer, vi utomstående då. Ta te.x den fluga som "gaming scenen" har just nu, fest hos mange. Jag starkt ogillar den låt och den kräver ungefär 1% arbete för att göra, ändå är den älskad utav många.

Kommer alltid finnas en person(ung) som har fångat alla småtjejers hjärtan(se southpark avsnittet med the jonas brothers ).

Citat:
Ursprungligen postat av Zurghl
Fail att han inte kan ta de högsta tonerna på "Baby" sopa

Gör det själv då?
Helvete vad folk ska vara negativa i den här tråden. Är det avundsjuka eller vad är det?
__________________
Senast redigerad av Rosesred 2011-08-27 kl. 18:58.
Citera
2011-08-28, 17:52
  #160
Medlem
Intelligenss avatar
Tråkig opersonlig musik framförd av en snorunge som inte ens hamnat i puberteten. Nej tack.
Citera
2011-09-04, 21:00
  #161
Medlem
Nej, jag avskyr Bieber, ser ut som en 12-åring, sjunger totalt meningslös musik och tror han är en störst, bäst och vackrast. han provocerar mig. Det är en gåta att folk gillar hans musik. Inte ens när jag var 12 år själv hade jag gillat hans musik.
__________________
Senast redigerad av susanlynette 2011-09-04 kl. 21:05.
Citera
2011-09-04, 22:22
  #162
Medlem
Zartazas avatar
Nej, jag tycker inte om honom. Han är för mig en artist som bara blev en artist bara för att en annan artist "boostade" honom genom hela vägen till att bli en kändis.
Citera
2011-09-05, 00:37
  #163
Medlem
danitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zartaza
Nej, jag tycker inte om honom. Han är för mig en artist som bara blev en artist bara för att en annan artist "boostade" honom genom hela vägen till att bli en kändis.

Ehm, han hade typ 6 miljoner som tittat på hans cover låter sen bråkade justin timberlake och usher om vem som skulle få honom, tror du det är odm som gjort han stor?
Citera
2011-09-05, 00:43
  #164
Medlem
Oformads avatar
Lyckades komma in på det här klippet:
http://www.youtube.com/watch?v=XTUqv...eature=related


Killen kan ju för fan inte ens sjunga, helt sanslöst dåligt.
Citera
2011-09-05, 00:49
  #165
Medlem
laban112s avatar
Nej jag hatar han inte men personligen avskyr jag hans typ av musik. All jävla radio/mtv/ladygaga/mainstream-musik hör hemma i soptunnan. Han är långt ifrån värst.
Citera
2011-09-05, 15:27
  #166
Medlem
Zartazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danity
Ehm, han hade typ 6 miljoner som tittat på hans cover låter sen bråkade justin timberlake och usher om vem som skulle få honom, tror du det är odm som gjort han stor?
Det kan hända att han hade mycket views på sin låt på youtube. Men det kan vara efter att han hade kommit på topp-listan i Kanada.
Det jag menar är att Scooter Braun eller vad han hette upptäckte Bieber av en slump och att han skickade Bieber till en studio direkt för att göra demo-band. Sen kom Usher och Timberlake in i bilden och han gick raka vägen upp till att bli en kändis.
Citera
2011-09-05, 15:35
  #167
Medlem
neat-os avatar
Bryr mig inte, skulle antagligen inte ens ha hört honom om det inte vore för alla jeppar på internet som gjorde mig nyfiken på hur han egentligen lät.
Citera
2011-09-05, 15:38
  #168
Medlem
basseakers avatar
Nej jag lyssnar inte på radio.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback