Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-09, 22:16
  #1
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
I en tid då vi blir överösta med en massa värdelösa krigsspel och annat trams så kommer det ibland ett guldkorn då och då. Kirby's Epic Yarn kan vara ett sådant, ser väldigt charmigt och orginellt ut åtminstonde. Det passar säkert oss som är lite äldre bättre, för det här spelet lär väl ungdomarna ignorera kan man gissa

Inser att den här tråden riskerar att dö lika snabbt som den kom fram, men jag gör ett försök så får vi se om det är någon annan som är intresserad av detta. Här har vi IGN:s video review för den som vill tjuvkika lite..

http://www.youtube.com/watch?v=Iw2JTmXQ9mk
Citera
2010-12-09, 23:16
  #2
Medlem
repeaters avatar
Kirby's epic yawn..
Citera
2010-12-09, 23:19
  #3
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av repeater
Kirby's epic yawn..

http://instantrimshot.com/

OnT: Ser ruggigt bögigt och kul ut, synd att man inte har ett wii.
Citera
2010-12-10, 11:57
  #4
Avstängd
Älskar spelet , kör det via Wii emulator.
Citera
2010-12-10, 12:33
  #5
Medlem
yoshi.arafats avatar
Faktiskt lirat det lite sporadiskt de senaste veckorna. Mysigt och angenämt spel
Citera
2010-12-10, 13:29
  #6
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweFox
Älskar spelet , kör det via Wii emulator.

På pc?

Please do tell. In PM. För detta hör inte hit

Spelet ser ju gött ut men jag tror att man kan tröttna fort på det.
Citera
2010-12-10, 20:02
  #7
Medlem
Inte helt unik stil som IGN påstår då Yoshi Story till N64 hade banor som skiftade mellan tyg och trä. Får lite samma känsla, även om man nu använder tyget mer och interagerar med bakgrunden, lite som i Donkey Kong returns.
Citera
2010-12-11, 23:19
  #8
Medlem
Satt precis och tittade efter spel som inte innehar mord slakt och blod. Även jag tillhör de äldre och min första tanke var holy shit:P Aldrig diggat 2d scrollers men är desperat efter spel som är antivåld. Så tackar för tipset.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback