Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-10, 17:49
  #13
Medlem
F Lars Backs avatar
Hon var sjukt sexig för flera år sen i en tv-serie med Torsten Flick i huvudrollen. Har för mig att den hette Goltuppen. En hel del helnaket i den.
Citera
2010-12-10, 18:33
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
På grund av ett ärligt misstag råkade jag se henne i SVT för ett tag sen. Det var nån totalt kräkframkallande såpa där hon försökte spela överklasskäring med smak för lite yngre (och korkade) snubbar. Intrycket man fick var ju att hon inte ska göra baddräkt-scener. Om man säger...
Du förstår inte.
Jag skall förklara.
Det där med MILF..Att en 19årig tjej är perfekt i kroppen är ju en självklarhet.
När en kvinna som är 40+ och är vacker men tiden har satt sina spår..Tex,det är väldigt svårt,för att inte säga omöjligt att ha samma figur som när man var tonåring..
Det är just det som många av oss anses som lite extra sexigt,lite MILFit heltenkelt.....
Citera
2010-12-10, 21:24
  #15
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F Lars Back
Hon var sjukt sexig för flera år sen i en tv-serie med Torsten Flick i huvudrollen. Har för mig att den hette Goltuppen. En hel del helnaket i den.
Fan det måste vara 20 år sen den gick.Men snygg var hon ju.
Citera
2010-12-18, 09:11
  #16
Medlem
Idunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Du förstår inte.
Jag skall förklara.
Det där med MILF..Att en 19årig tjej är perfekt i kroppen är ju en självklarhet.
När en kvinna som är 40+ och är vacker men tiden har satt sina spår..Tex,det är väldigt svårt,för att inte säga omöjligt att ha samma figur som när man var tonåring..
Det är just det som många av oss anses som lite extra sexigt,lite MILFit heltenkelt.....

Milfigt menar du väl?
Citera
2010-12-18, 16:33
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iduna
Milfigt menar du väl?
ja,på svenska kanske...
Citera
2010-12-18, 18:01
  #18
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Har hon rakad eller orakad murva? Skvallra på!
Det är till att ställa närgångna frågor om saker som egentligen inte angår dig. Men okej då, oss emellan:
Citera
2016-05-31, 00:59
  #19
Medlem
Realisten73s avatar
Hon är dock Sveriges sämsta skådespelare. Så genomskinligt, usch så dålig hon är.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback