Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2021-03-07, 06:45
  #109
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Hmm ja faktiskt riktigt söderkis hehe.
Men Ernst Hugo gjorde fortfarande en bra insats som Hedin. Jag har sett alla Skånska mord serien men den stack ut.

Ja han var en begåvad skådis och jag anser att han ibland inte fick det erkännande han borde haft?
Citera
2021-03-13, 16:38
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Ja han var en begåvad skådis och jag anser att han ibland inte fick det erkännande han borde haft?
Mycket mer känns det som uppmärksammades för han var lite speciell figur. Vilket var ganska synd nog för han möjligtvis var det. Men ack så grym skådis !
Citera
2022-05-03, 20:30
  #111
Medlem
Jag har nyligen sett Hurvamorden och Veberödsmannen. Ernst-Hugo är verkligen genial. Jag hade svårt att somna efter att ha sett dessa filmer. Jag blev riktigt mörkrädd!
Citera
2022-05-04, 17:41
  #112
Medlem
Skaraborg2s avatar
Kunde verkligen gestalta Tore Hedin.

Citat:
Ursprungligen postat av MuggeBigge12
Jag har nyligen sett Hurvamorden och Veberödsmannen. Ernst-Hugo är verkligen genial. Jag hade svårt att somna efter att ha sett dessa filmer. Jag blev riktigt mörkrädd!

Ja han kunde verkligen gestalta t. ex. Tore på ett alldeles ypperligt sätt.

Hurvamorden har jag sett många gånger och tycker filmen är lika bra varje gång. En annan sak var åldersskillnaden mellan Ernst-Hugo och Tore som inte var så bra. 1952 var han 25 år medans E-H var betydligt äldre när filmen spelades in.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback