Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-12-10, 14:40
Medlem
Okej, Hittar ingen proxy adress eller ngt? Är det någon som vet om detta fortfarande funkar?
Citera
2010-12-10, 14:46
Medlem
Xiztecs avatar
Jag fortsätter frågeställning, och om skolan blockerat alla proxies samt gjort så man inte kan installera program utan IT admin lösenord?
Citera
2010-12-10, 15:19
Medlem
ankeb0rgs avatar
Skriv ett PM till mig så får du en svensk server du kan tunnla genom.
Citera
2010-12-11, 12:43
Medlem
yesyes, yourfreedom använder vi utav oss på skolan för att lira wow ..funkar perfekt.
Citera
2010-12-15, 03:08
Medlem
Och Vidi hur fick ni igång det?
Citera
2010-12-16, 03:33
Medlem
cSxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justin.Sane
Tjenare först och främst sorry om jag lagt denna tråden i fel kategori!

Min skola har blockerat vissa hemsidor till exempel, facebook, myspace och twitter. Dom har också blockerat world of warcraft. Min mentor tror inte att jag klarar av detta men jag har ett vad med honom, jag har under 2 skol veckor på mig med att lyckas logga in på wow under lektions tid, om jag lyckas så ska jag få 5 000 guld av honom om jag inte lyckas så ska jag komma till skolan varje dag och komma i tid.
Så jag ber er! Kan någon hjälpa mej att ta mej igenom denna skiten? Min bror lyckades för några år sen när dom blockerade vissa hemsidor men nu har dom tydligen ökat svårigheterna att ta sig igenom! Tror min bror använde sig av ngt som kallades Your way to freedom eller ngt sådant. Inte helt säker! Snälla hjälp mig! =)
www.anonine.net
www.dold.se
www.flashback.name

Här är IP adressen för Facebook.com: 69.63.189.16
Annars kan du testa den här URLen: http://es-en.facebook.com/
Citera
2010-12-20, 08:48
Medlem
Gärna något som är gratis
Citera
  • 1
  • 2