Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-12-12, 15:17
  #37
Avstängd
h4ck3rsl4ck3rs avatar
Bump!

Jo, men det där kan man skriva under på. Hästtjejer är väldigt speciella!

Jag har jobbat i ett stall med tillhörande manege, och hört snacket. Men även dejtat några.

Du kan glömma att du får den älskling du söker, för hästen kommer alltid först! Dom har en kluvenhet inför sitt hästskap, där dom vill känna manlig närhet, på det sexuella planet, men dom äkta känslorna, och kärleken, den går till hästen, aldrig till dig! Du kommer alltid i andra hand.

Jag frågade en tjej jag dejtade, som hade en gård, och hästar. Om vi skulle flytta ihop, skulle jag kunna få ett litet hörn att meka med mina bilar i den där stora ladan då?

Nej, var svaret! Då förstår jag sade jag, sen blev det tack och adjö från mig. När jag skulle lämna så började hon bli fysisk mot mig, det är ju starka tjejer ofta.

Jag vet inte om alla tjejer är sådär, men alla jag träffat är verkligen speciella i sin relation till män. Dom kör också med ett väldigt grovt språk i stallet till varandra, typ. "Har du inte fått knulla på länge eller?" Uppenbarligen känner dom till vissa omständigheter kring varandra internt, och kallar det jargong, som dom aldrig berättar om utåt.

Kort sagt, vill du bara ha sex, så är det säkerligen välkommet, men en seriös relation, glöm det. Hästen går först!

En man som söker kärleken, gör nog mycket klokt i att klicka bort allt det står häst i.
__________________
Senast redigerad av h4ck3rsl4ck3r 2017-12-12 kl. 15:24.
Citera
2017-12-12, 20:54
  #38
Medlem
Inte bara hästar....överhuvudtaget slår det över på en del tjejer och blir onormalt med alla slags djur, katter 7 st, hundar 4 st, ödlor, råttor. Pratar inte om annat.

Psykon. Stay away!
Citera
2017-12-12, 21:22
  #39
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4ck3rsl4ck3r
Bump!

Jo, men det där kan man skriva under på. Hästtjejer är väldigt speciella!

Jag har jobbat i ett stall med tillhörande manege, och hört snacket. Men även dejtat några.

Du kan glömma att du får den älskling du söker, för hästen kommer alltid först! Dom har en kluvenhet inför sitt hästskap, där dom vill känna manlig närhet, på det sexuella planet, men dom äkta känslorna, och kärleken, den går till hästen, aldrig till dig! Du kommer alltid i andra hand.

Jag frågade en tjej jag dejtade, som hade en gård, och hästar. Om vi skulle flytta ihop, skulle jag kunna få ett litet hörn att meka med mina bilar i den där stora ladan då?

Nej, var svaret! Då förstår jag sade jag, sen blev det tack och adjö från mig. När jag skulle lämna så började hon bli fysisk mot mig, det är ju starka tjejer ofta.

Jag vet inte om alla tjejer är sådär, men alla jag träffat är verkligen speciella i sin relation till män. Dom kör också med ett väldigt grovt språk i stallet till varandra, typ. "Har du inte fått knulla på länge eller?" Uppenbarligen känner dom till vissa omständigheter kring varandra internt, och kallar det jargong, som dom aldrig berättar om utåt.

Kort sagt, vill du bara ha sex, så är det säkerligen välkommet, men en seriös relation, glöm det. Hästen går först!

En man som söker kärleken, gör nog mycket klokt i att klicka bort allt det står häst i.


This

Citera
2017-12-12, 21:26
  #40
Avstängd
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civilratt
Jag fick höra att en vän till mig hade hittat en annan vän på en datingsite. Jag gick därför in och kollade lite om man kunde hitta fler man kände för att se vad de skrev om sig själva.

Jag hittade inga fler vänner däremot blev jag mycket förvånad när jag såg att en mycket stor del av alla tjejer antingen hade skrivit något om hästar i sin presentation eller hade bilder där de rider.

Varför är tjejer så pass överrepresenterade som de är? Beror det på att de slänger bort sina liv på sina äckliga hästar eller för att man helt enkelt blir dum i huvudet av att rida och kan inte skapa normala relationer med normala människor och måste därför vända sig till Internet för att hitta sällskap?

Hade varit intressant att även höra hästtjejers perspektiv och inte bara deras expojkvänner.

Fyfan, varningsklocker. Feminister, vegetarianer och gillar hästar.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback