Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-08, 19:55
  #193
Medlem
everythingiss avatar
Lyft upp bilen med domkraften, lägg dig under med bröstkorgen under tråget, se till att ha en dunk olja och filter framme bredvid bilen. Ta spärrskaftet och se till att det är inställt på åtdragning.... Sen drar du ner bilen över dig med hjälp av spärrskaftet medurs... Se till att inte ha handbromsen eller växel i.
Citera
2017-12-15, 21:49
  #194
Medlem
Hur du än gör så se till att inte skada någon annan, ja anhöriga kan man ju inte undgå. Byt däck på Autobahn, se till att ramla baklänges just som det kommer en lastbil, det kommer att smälla åta helvete. Men framförallt, gör detta i fantasin och lev istället, för en vacker dag kommer du ändå att dö så varför inte se sig om under tiden, lev livet och skit i vad alla tycker. Det är lycka för en vilsen själ.
Citera
2017-12-17, 14:22
  #195
Medlem
everythingiss avatar
Ställ ut grillen och lägg på lite kol. Lägg en tömd tändvätskeflaska på gräset en bit från grillen. Töm en femliters bensindunk över dig och tänd på. Lägg fram lite kotletter och tillbehör på köksbänken innan du tänder på.

Räddningspersonal kommer att hitta dig död bredvid grillen, och allt talar för en tragisk olycka. "mannen hade förberett sig för en mysig grillkväll och måste haft slut på tändvätska. Han gjorde misstaget att vräka bensin över grillen, och på något sätt lyckats sätta eld på sig själv".

Ta en Alvedon innan du tänder på dock, det kan hända att smärtan blir intensiv, men förmodligen dör man utan att ens hinna känna något.
Citera
2017-12-30, 03:40
  #196
Medlem
Policys avatar
Införskaffa ett skjutvapen, heliumballonger och en plastkasse.

Bränn eller gör dig av med din plånbok. Åk sedan till en avlägsen plats, och knyt fast tillräckligt många ballonger i vapnet så att det kan flyga iväg om du släpper taget. Tejpa fast plaskassen mot pistolens handtag (obs: plastkassen ska inte täcka för mynningen).

Sätt sedan handen i påsen och skjut dig själv. Syftet med kassen är att förhindra att krutrester stänker tillbaka på din hand, vilket hade avslöjat att du sköt dig själv. När du sedan slocknat så kommer pistolen tillsammans med plastkassen att flyga iväg och landa långt borta där förhoppningsvis ingen hittar de. När du blir hittad så framstår det hela som ett rånmord.

Är du extra smart så gör du detta nära havet, och när det blåser bort från fastlandet. Pistolen hamnar i havet och blir nästintill garanterat aldrig återfunnen.

Det var en jävligt intressant fråga, TS! Den satte mina neuroner i rörelse.
Citera
2018-05-26, 22:20
  #197
Medlem
Har Du inte redan dykcertifikat så börja med att ta ett så Du får hyra utrustning. Åk sen helst utomlands. På vissa platser i haven finns det ställen där man sjunker och aldrig kommer upp igen. Det kommer kännas skönt hela vägen ned, och ingen kommer någonsin att hitta Dig.
Citera
2018-05-27, 10:21
  #198
Medlem
Mullrets avatar
Smörj in dig med honung och lägg dig i en myrstack. De äter rent intill skelettet.
Citera
2018-08-28, 00:07
  #199
Medlem
shorty81s avatar
Hade en tanke på om man kunde lyckas snubbla i en trapp med en kniv i handen och i all hop få den rakt i ansiktet.
Det hade faktiskt sett jävligt olyckligt ut , och all bara ja tråkigt man ska inte ha vassa föremål i handen på fyllan.
__________________
Senast redigerad av shorty81 2018-08-28 kl. 00:17.
Citera
2018-08-28, 01:13
  #200
Medlem
shorty81s avatar
Satt och kom på mig själv att ja har en låda med avancerad fyrverkeri. Som rökare kan det vara ett öde fast det tråkiga är ju att grannarna blir chockade och inte hinner se det vackra som händer. Go out whit bang.
__________________
Senast redigerad av shorty81 2018-08-28 kl. 01:17.
Citera
2018-08-28, 16:34
  #201
Medlem
BadMFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananskal1
Vad tror ni är bästa sättet att begå självmord på utan att någon misstänker att det är en själv som har gjort det? Frågar av rent intresse, då jag tycker att det är en intressant fråga.

Vad tittar utredarna på för att snabbt se att det är självmord? De vanligaste sätten(hänga sig, tabletter osv..) betyder inte nödvändigtvis att offret har bragt sig själv om livet.


Man kan även vända på frågeställningen, hur enklast dölja ett mord och få det att se ut som självmord?

Kanske lite annorlunda fråga men som sagt, jag tycker att det är intressant.



Gå ut offentligt och kritisera islam hårt med karikatyrteckningar och annat, så ska du se att det löser sig.
Dina efterlevande får garanterat ut eventuell livförsäkring + att de kanske får ytterligare en slant i skadeståndsersättning av muslimerna som tog dig av daga.
Citera
2018-08-28, 19:17
  #202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Det klassiska är ju att fronta med en långtradare.

Det torde vara ett av de bästa sätten om man vill dölja att det rör sig om självmord. Dessutom smärtfritt och trafikförsäkringen betalar begravningskostnaderna. Det är dock inte schysst mot långtradarchauffören.
Citera
2018-09-21, 23:15
  #203
Medlem
IskallVinters avatar
Relativt komplicerad plan:

Rigga en bil med sprängladdning som detoneras när bilen startas. Skaffa sedan ett par "vänner" (personer som du hatar eller som inte borde leva) och säg att du vill testa att bli levande begravd, bara i några timmar alltså. Ni skaffar en träkista, kör ut i skogen (med bilen med sprängladdning). När bilen parkerats aktiverar du sprängladdningen så att nästa gång bilen startas så smäller det. Ni gräver nu ett hål och sedan lägger du dig i kistan och dina kompanjoner ska komma tillbaka om X antal timmar och gräva upp dig. De täcker för med jord och åker hem igen. Men när bilen startar så är det slut för dem och du är kvar i kistan, levande begravd. Ingen kommer hitta dig men även om det skulle ske så ser det ut som du dödats och blivit begravd. Och de som du hatar har också dött på köpet!

Det kräver ansträngning men vill man ha det lite roligt på slutet och dessutom ta ut nån fiende eller två så rekommenderas denna planen.
Citera
2018-10-09, 19:41
  #204
Medlem
Bump på denna tråd. Jag har lidit av fruktansvärd ångest sista 10 åren ,enda som hjälper är alkohol , å då hjälper det i typ 1 timme sen blir det värre igen om jag inte dricker ännu mer. Har testat ta sobril som jag har utskrivet men det hjälper inte . Å sjukvården skriver knappt ut det åt mig längre, så känner att jag inte längre har nåt val. Ångesten är för brutal å jag orkar inte leva vill bara släcka lampan .men vill att min död ska se naturlig ut. Har 4 barn som inte ska behöva lida pga det jag gjort
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback