Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-12, 02:44
  #169
Medlem
Jag letar rep nu , ska hänga mig . först ska jag ge katterna mat.
Citera
2017-03-24, 20:15
  #170
Medlem
korvmagnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetaren112
Jag letar rep nu , ska hänga mig . först ska jag ge katterna mat.
det måste ju för fan va det minst subtila sättet att begå självmord.

OnT:
bli elektriker, tar du självmord är det lätt att få det att se ut som en jobbolycka
har du mindre tålamod kan du åka på en 24-timmarskryssning, häll i dig så mycket alkohol det går och sen hoppar du från aktern. Har du tur så sugs du in i propellrarna och dör ganska snabbt, och likproblemet blir också löst annars är det hög chans att du fryser ihjäl i vattnet, alternativt drunknar pga alkoholen i kroppen. om nån olycklig jävel hittar kroppen så ser utredarna den höga alkoholhalten i blodet och klassar det som en fylleolycka. ett extra plus är att dina sista timmar spenderar du med att kröka istället för att knyta en snara eller knapra piller.
__________________
Senast redigerad av korvmagnus 2017-03-24 kl. 20:18.
Citera
2017-03-29, 13:26
  #171
Medlem
mytologis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvmagnus
det måste ju för fan va det minst subtila sättet att begå självmord.

OnT:
bli elektriker, tar du självmord är det lätt att få det att se ut som en jobbolycka
har du mindre tålamod kan du åka på en 24-timmarskryssning, häll i dig så mycket alkohol det går och sen hoppar du från aktern. Har du tur så sugs du in i propellrarna och dör ganska snabbt, och likproblemet blir också löst annars är det hög chans att du fryser ihjäl i vattnet, alternativt drunknar pga alkoholen i kroppen. om nån olycklig jävel hittar kroppen så ser utredarna den höga alkoholhalten i blodet och klassar det som en fylleolycka. ett extra plus är att dina sista timmar spenderar du med att kröka istället för att knyta en snara eller knapra piller.

Andra resenärer på båten kommer se dig och vittna om fylla och du kommer alltid minnas som grabben som klanta till det på fyllan.
Citera
2017-03-29, 16:35
  #172
Medlem
korvmagnuss avatar
bättre att va känd som han som klanta till det fyllan än han som tog självmord
Citera
2017-05-06, 10:56
  #173
Medlem
Sömnpiller lär vara det bästa av vad jag har hört?

Är det några specifika då eller räcker de som läkaren ger ut till sina patienter?

Eller finns det vanliga sömnpiller som folk kan köpa i butiken?
Citera
2017-05-06, 11:04
  #174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvmagnus
det måste ju för fan va det minst subtila sättet att begå självmord.

OnT:
bli elektriker, tar du självmord är det lätt att få det att se ut som en jobbolycka
har du mindre tålamod kan du åka på en 24-timmarskryssning, häll i dig så mycket alkohol det går och sen hoppar du från aktern. Har du tur så sugs du in i propellrarna och dör ganska snabbt, och likproblemet blir också löst annars är det hög chans att du fryser ihjäl i vattnet, alternativt drunknar pga alkoholen i kroppen. om nån olycklig jävel hittar kroppen så ser utredarna den höga alkoholhalten i blodet och klassar det som en fylleolycka. ett extra plus är att dina sista timmar spenderar du med att kröka istället för att knyta en snara eller knapra piller.

^^

Jaja de har många valmöjligheter, eller med andra ord många nödspakar eller något.


SKulle det funka för någon att proppa i hela kroppen full av massa olika läkedmedel?
Citera
2017-05-06, 11:07
  #175
Avstängd
smakenutavbajss avatar
Varför inte gå ut i skogen och bli uppäten av björnar
Citera
2017-05-06, 11:13
  #176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smakenutavbajs
Varför inte gå ut i skogen och bli uppäten av björnar

Det skulle nog vara plågsamt av den som tänkte ta livet av sig x D
Citera
2017-05-06, 11:42
  #177
Medlem
blandning av tabletter, skulle det vara skonsamt för självmord?
Citera
2017-05-06, 11:59
  #178
Avstängd
smakenutavbajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stigvandrare
blandning av tabletter, skulle det vara skonsamt för självmord?


Du kan ju försöka själv!! Ingen kommer sakna dig ändå
Citera
2017-05-06, 12:02
  #179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smakenutavbajs
Du kan ju försöka själv!! Ingen kommer sakna dig ändå

xD vilka blandningar är det som folk brukar ta i dessa sammanhang?
Citera
2017-05-06, 12:04
  #180
Avstängd
smakenutavbajss avatar
Ingen aning ta allt som finns och blanda ihop drick en flaska starksprit och saken är klar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback