Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-13, 20:20
  #157
Medlem
Toolmans avatar
Det är dålig karma att förstöra för någon i sitt eget fall. Varken lastbilschaffisar eller tågförare.
Du kommer förvisso krossa dina anhöriga oavsett anledning till bortgång.

Annars skulle jag rekommendera tältning på Svalbard, sprida matrester kring lägret, varför inte öppna en surströmmingsburk, inne i tältet. Mycket alkohol och somna. Kroppen kommer under natten vidare i näringskedjan.
Citera
2016-05-28, 03:55
  #158
Medlem
Eiraliciouss avatar
Läste just ett annat inlägg om detta då personen önskade begå självmord utan att det skulle vara uppenbart.

Det skiter jag fullständigt i.
Jag vill ha ett mjukt, smidigt och behagligt sätt o dö på.
Alla vet att jag vill dö o varför.

Så nån tråd där det ges seriösa o fungerande råd borde ju finnas?
Citera
2016-05-28, 19:23
  #159
Medlem
irritera mig
Citera
2016-07-22, 03:02
  #160
Medlem
Skiter i vad som är bäst eller inte. *Har man bestämt sig så har man. Jag har gjort det nu, har druckit mig full för att våga, samlat alla tabletter och bestämt mig. Nu är det dags
Citera
2016-07-22, 03:18
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laracroft75
Skiter i vad som är bäst eller inte. *Har man bestämt sig så har man. Jag har gjort det nu, har druckit mig full för att våga, samlat alla tabletter och bestämt mig. Nu är det dags
Håller du på o tar livet av dig nu? Det är ot jag ska anmäla dig. Låt bli!
Citera
2016-08-03, 21:16
  #162
Medlem
japanskbruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NostradamusJR
Vart får man tag på Ricin? Orkar ju fan inte odla det själv -.-

Mitt tips är någorlunda fegt men det besparar familj och vänner att hitta ens lik.

Det klassiska sprit + bensodiazepiner i mängder så du slocknar relativt snabbt skall inhandlas.
Skaffa en gummibåt, sätt på dig en ryggsäck som även har ett sånt där bälte som gör att den sitter fast på kroppen som ett jävla bärg. Fyll den med sten eller vikter, spänn fast den hårt som fan och paddla ut i en sjö eller älv eller liknande om du nu bor i närheten av det.

Svälj pillrena, halsa sprit och när du väl känner att du inte kan hålla ögonen öppna längre så sticker du hål i båten med en kniv.

Du sjunker till botten och stannar där. Missing in action.
allt går att köpa för bitcoins på tor. säkert kärnvapen också ,om man hittar rätt folk.
Citera
2016-09-13, 16:50
  #163
Medlem
hej har inget bra svar efter misslyckat försök men ikväll ska jag göra ett nytt försök för jag är så less att leva så det finns inget värre så jag hoppas du finner ett svar jag ska dricka mig full och skära handlederna efter ett antal mediciner.
Citera
2016-09-13, 16:51
  #164
Medlem
bensodiazepiner hur får man dom??
Citera
2016-09-13, 16:53
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toolman
Det är dålig karma att förstöra för någon i sitt eget fall. Varken lastbilschaffisar eller tågförare.
Du kommer förvisso krossa dina anhöriga oavsett anledning till bortgång.

Annars skulle jag rekommendera tältning på Svalbard, sprida matrester kring lägret, varför inte öppna en surströmmingsburk, inne i tältet. Mycket alkohol och somna. Kroppen kommer under natten vidare i näringskedjan.



Du vill man dö så vill man tror du man tar hänsyn till andra då eller ?!
Citera
2016-12-07, 13:24
  #166
Medlem
Snubbla ut i vägen vid rött ljus.....?
Citera
2016-12-12, 00:44
  #167
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Finns ju många singelolyckor med bil som är förtäckta självmord.
Kanske man häller i sig nått starkt medan man är på väg.

Går ju inte för en rättsläkare att skilja på vad som är vad.
Är väl så man tror att man besparar släkt och vänner en massa lidande.
Citera
2016-12-12, 02:30
  #168
Medlem
NeoGenesiss avatar
Dimethylmercury.

https://en.wikipedia.org/wiki/Karen_Wetterhahn

Beställ billigt från Kina och ha lagom vettig bortförklaring ifall Tullverket stoppar din försändelse.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback