Någon som har stenkoll på den här sötnosen, har hon tagit den i dajmen i ngn rulle, vilken isf? Om icke så är fallet så är hon ingen riktig porrstjärna i mina ögon iaf :-)
när Ali-G gjorde en kort interju med henne sa hon att hon alldrig tagit den i dajmen, men sen fråga han om hennes pojkvän fått ta henne i dajmen å då sa hon... "yeh, ofcourse with my boyfriend"
Bara 3 minuter att posta ett reply, den här kvinnan engagerar :-) Anade att det var så illa beträffande Jenna och rövsexandet framför kameran. Får väl hoppas att pojkvännen läcker deras privatinspelade alster på nätet då
Mysko, Kunde ha svurit på att jag sett henne ta den i röven i någon film.
Eller så har man väl föräxlat henne med någon annan bimbo i samma film, var ett tag sen man såg den.
Jag har flera filmer (DVD) med henne hemma där hon blir tagen i röven
Det har du inte alls, för dom finns inte... Det enda anala hon gjort är en DP med en kille i ettan och en dildo i tvåan, detta gjordes i filmen Jenna Ink. Tro mig jag har letat!
Hon har INTE! gjort nån riktig analscen, hon har fått dildo där men det är också allt.
Jag har en polare som är Jenna fanatiker, han har ALLA! filmer hon gjort och han säger också att hon inte gjort det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!