Citat:
Ursprungligen postat av evreka
säg inte att han nån jävla sjukdom för det köper jag VERKLIGEN inte.
hur exakt gör man för att bli vit?
Han kan ju ha genomgått operationer för att få ner pigmenthalten i huden, om detta är möjligt vet jag ej. Han påstår att han har vitiligo. Jag tror faktiskt på det just eftersom vid rättegången mot Jackson talades det om att hans kropp var fläckig. Troligast är alltså att han har vitiligo och att han kompletterar med smink.
Citat:
Ursprungligen postat av skazzi
det vore mer intressant hur i helvete han lyckades undvika kåken hade han varit nån annan hade han suttit inne, iaf fram till hans död
Pengar.
Mer intressant är det ju vem som faktiskt är pappa till hans barn. Åtminstone ett av barnen har helt uppenbarligen inga negergener i sig (Jackson är mycket mörk med stor platt näsa och även resten av hans familj är mycket mörka)...barnet har helt uppenbart en vit pappa. Det lustiga är att barnet aldrig kommer att bestrida att Michael Jackson är dess pappa eftersom hela arvsrätten bygger på det då faderskapet skulle upphävas (barnet är ju inte adopterat utan MJ erkände ju faderskapet vilket är en enorm skillnad juridiskt). Ingen annan är heller part att bestrida det, endast barnet ifråga.