2011-10-14, 23:11
Medlem
FEFBGs avatar
Antingen skrämdes han så allvarligt att han tappade all hud eller så drabbades han av Vitiligo.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Vitiligo
Citera
2011-10-14, 23:14
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evreka
säg inte att han nån jävla sjukdom för det köper jag VERKLIGEN inte.

hur exakt gör man för att bli vit?
Man dricker en flaska klorin varje morgon, till slut så blir man blek och vit.
Citera
2011-10-14, 23:15
Medlem
Kungensbordells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Antingen skrämdes han så allvarligt att han tappade all hud eller så drabbades han av Vitiligo.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Vitiligo

Eller så blekte han sig. Man kan ju bleka röven så varför inte resten av kroppen?
Citera
2011-10-14, 23:17
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbordell
Eller så blekte han sig. Man kan ju bleka röven så varför inte resten av kroppen?
Michael behövde inte bleka kroppen då han diagnosticerades med Vitiligo år 1986.
Citera
2011-10-14, 23:18
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evreka
säg inte att han nån jävla sjukdom för det köper jag VERKLIGEN inte.

hur exakt gör man för att bli vit?
Han kan ju ha genomgått operationer för att få ner pigmenthalten i huden, om detta är möjligt vet jag ej. Han påstår att han har vitiligo. Jag tror faktiskt på det just eftersom vid rättegången mot Jackson talades det om att hans kropp var fläckig. Troligast är alltså att han har vitiligo och att han kompletterar med smink.

Citat:
Ursprungligen postat av skazzi
det vore mer intressant hur i helvete han lyckades undvika kåken hade han varit nån annan hade han suttit inne, iaf fram till hans död
Pengar.

Mer intressant är det ju vem som faktiskt är pappa till hans barn. Åtminstone ett av barnen har helt uppenbarligen inga negergener i sig (Jackson är mycket mörk med stor platt näsa och även resten av hans familj är mycket mörka)...barnet har helt uppenbart en vit pappa. Det lustiga är att barnet aldrig kommer att bestrida att Michael Jackson är dess pappa eftersom hela arvsrätten bygger på det då faderskapet skulle upphävas (barnet är ju inte adopterat utan MJ erkände ju faderskapet vilket är en enorm skillnad juridiskt). Ingen annan är heller part att bestrida det, endast barnet ifråga.
Citera
2011-10-14, 23:20
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:

Nämn 1 person i hela världen som har blekt hela kroppen. I dare you!

Helt sjukt att ni går på mediadreven Läser man på någorlunda så är det uppenbart att han verkligen har Vitiligo(något som även min far har).
Citera
2011-10-14, 23:21
Medlem
Mannues avatar
Hur byggdes pyramiderna och hur blev M.J vit.

Oförklarliga ting..
Citera
2011-10-14, 23:21
Medlem
Kungensbordells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Michael behövde inte bleka kroppen då han diagnosticerades med Vitiligo år 1986.

Svårt att få en läkare att säga att man har vitiligo när man är så rik som han är. Han ville bara ha något att skylla på. Menar du att han inte har opererat näsan också?
Citera
2011-10-14, 23:22
Medlem
Citat:
Svårt att få en läkare att säga att man har vitiligo när man är så rik som han är. Han ville bara ha något att skylla på. Menar du att han inte har opererat näsan också?

Så rik = blekt kroppen?

Vad en läkare säger håller oändligt mycket mer än ingenting, vilket du baserar dina påståenden på, inget!
Citera
2011-10-14, 23:25
Medlem
Kungensbordells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Så rik = blekt kroppen?

Vad en läkare säger håller oändligt mycket mer än ingenting, vilket du baserar dina påståenden på, inget!

Men hur kommer det sig att han blev gyllenbrun först och sen vit? Vitiligo gör väl ändå att man blir vit då pigmenten försvinner.
Citera
2011-10-14, 23:27
Medlem
Citat:
Men hur kommer det sig att han blev gyllenbrun först och sen vit? Vitiligo gör väl ändå att man blir vit då pigmenten försvinner.

Förstår inte riktigt vad du menar med att MJ varit gyllenbrun, kan du länka nån/några bilder?

Sedan kan du även skicka nån länk där det berättas om en person som blekt hela kroppen.
Citera
2011-10-14, 23:27
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Hur vet du att jag inte är Breivik? Varför skulle han vilja bleka kroppen? Jag kan komma med massor av påstående som du inte kan motbevisa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in