Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-08-22, 13:07
  #25
Medlem
havregryyns avatar
En fantastisk serier, riktigt välgjord. Känns som om den kom i skymundan här i Sverige. I staterna verkar den ha slagit stort. Hur som helst så är det skoj att nian sänder den...
Citera
2014-10-27, 02:25
  #26
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Råkade se ett avsnitt av misstag mitt i natten och mindes när jag följde denna på Canal+, fick mig att ladda hem alla 8 säsonger. Tror jag har avverkat dem på 2-3 månader faktiskt och såg PRECIS klart sista avsnittet i säsong 8.

Tyckte om avslutningen som fan med på hela serien, den har kommit lite i skymundan här men har varit hyllad i USA, rekommenderar alla att se den
Citera
2020-12-09, 10:56
  #27
Medlem
Läthers avatar
Såg den som de flesta andra på canal+ för länge sedan. Har nu börjat se serien från början. Finns på amazon prime. Minns att jag verkligen gillade den.
Citera
2020-12-09, 17:03
  #28
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läther
Såg den som de flesta andra på canal+ för länge sedan. Har nu börjat se serien från början. Finns på amazon prime. Minns att jag verkligen gillade den.

Ett avsnitt är speciellt bra, nämligen det när han får en »bästa vän« som är en bedragare.
Citera
2020-12-10, 14:21
  #29
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Nä den här serien var inge bra alls. Han är ena stunden jätte rädd för olika saker och i nästa stund kan han göra lite allt möjligt. Han ska vara autistisk men ändå inte. Själva handlingen är ju också kass. Nä Columbo är bättre.
Citera
2023-03-16, 19:52
  #30
Medlem
diseuses avatar
En film verkar vara på g.

Monk movie with Tony Shalhoub and original stars ordered at Peacock (Entertainment Weekly)
Citera
2023-12-04, 19:53
  #31
Medlem
diseuses avatar
Trailer för Mr. Monk's Last Case: A Monk Movie, som har amerikansk premiär på fredag:

https://youtu.be/Krfd3OWb4hs
Citera
2023-12-09, 13:48
  #32
Medlem
EggBoxJuans avatar
Filmen var som ett bra avsnitt, inte spektakulärt men ett varm och fint avslut.
Jag hade ju hellre sett en ny säsong men det blir det nog aldrig mer tyvärr.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback