Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-07, 13:41
  #1
Medlem
Första frågan: Går det att köpa ett gamecard till någon annan (eller fylla på eller vad man nu än gör...)?

Andra frågan: Tänkte på lite julklappstips till killen. Har redan köpt en ganska stor julklapp men skulle vilja köpa en till och han älskar ju wow,. Så tänkte om ett gamecard skulle funka som en liten extra julklapp till honom. Jag är inte alls insatt i spelet så har ingen aning om hur det fungerar...
Men skulle det uppskattas som en liten rolig julklapp? (om det ens funkar att köpa ett gamecard till någon annan)
Citera
2010-12-07, 13:47
  #2
Medlem
Matriliums avatar
Fråga 1: Ja det går. Du köper helt enkelt ett gamecard (På detta gamecard står en kod som din kille sedan fyller i på sitt konto för att få tiden)

Fråga 2: Har själv fått gamecard på den tiden jag spelade, och jag uppskattade det i alla fall helt klart! Så det tror jag absolut fungerar.
Citera
2010-12-07, 13:48
  #3
Medlem
Janne-Taikons avatar
Ja det går att köpa gamecard till andra.
Citera
2010-12-07, 13:51
  #4
Medlem
Men toppen! Men behöver jag veta hur lång tid han har kvar på sitt eller är det bara att köpa ett som han sen kan välja att använda när han vill ?
Citera
2010-12-07, 13:58
  #5
Medlem
dunderhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iwaslike
Men toppen! Men behöver jag veta hur lång tid han har kvar på sitt eller är det bara att köpa ett som han sen kan välja att använda när han vill ?

Det är bara att köpa ett gamecard och ge till honom, resten sköter han nog bra själv
Citera
2010-12-07, 13:59
  #6
Medlem
Liebes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iwaslike
Men toppen! Men behöver jag veta hur lång tid han har kvar på sitt eller är det bara att köpa ett som han sen kan välja att använda när han vill ?

Ja det funkar väl som ett kontantkort. När d e slut på dagarna ere bara att fylla på med nytt.
Citera
2010-12-07, 18:30
  #7
Medlem
FooFighterss avatar
Enda som kanske kan vara lite ovärt är om han t.ex. redan betalat för ett år i förväg, han kanske hinner sluta innan han kommer få användning av det. Men det är inte så stor risk, de flesta betalar månad för månad.. + du kan ju alltid spara kvittot, men det vet du ju såklart redan, vilket gör detta inlägg helt onödigt, men nu har jag lagt ned ca en hel minut att skriva det så nu MÅSTE jag posta.

GOD JUL!!!!!!!
Citera
2010-12-07, 18:48
  #8
Medlem
pure.mornings avatar
Kör på vafan!
Jag köpte ett gamecard och en hultsfredsbiljett till mitt ex i julklapp, båda sakerna uppskattades väldans mycket!
Citera
2010-12-07, 19:54
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FooFighters
Enda som kanske kan vara lite ovärt är om han t.ex. redan betalat för ett år i förväg, han kanske hinner sluta innan han kommer få användning av det. Men det är inte så stor risk, de flesta betalar månad för månad.. + du kan ju alltid spara kvittot, men det vet du ju såklart redan, vilket gör detta inlägg helt onödigt, men nu har jag lagt ned ca en hel minut att skriva det så nu MÅSTE jag posta.

GOD JUL!!!!!!!

Och gott nytt år!!!!!!

OnT; Visst, men tänk på att han då får uppfattningen att du stödjer hans spelande - vilket kan resultera i att han kan använda det som försvar om du någonsin stör dig på det

"Fan du som köpte det ju, och nu får jag inte ens spela?! Varför köpte du det då?"

"För jag ville vara snäll! Men det har gått överstyr, fattar du inte det?! Du väljer spelet för mig!"

"För du är en jävla hora!"

Pang bom smack dack smackattack pang!

Makeup sex

(Är det såhär din Jul skall vara? Skippa skitsnacket och hoppa till sexet imo...men visst, för all del...köp ett game card till honom )
Citera
2010-12-08, 01:48
  #10
Medlem
Funkydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torreez
Och gott nytt år!!!!!!

OnT; Visst, men tänk på att han då får uppfattningen att du stödjer hans spelande - vilket kan resultera i att han kan använda det som försvar om du någonsin stör dig på det

"Fan du som köpte det ju, och nu får jag inte ens spela?! Varför köpte du det då?"

"För jag ville vara snäll! Men det har gått överstyr, fattar du inte det?! Du väljer spelet för mig!"

"För du är en jävla hora!"

Pang bom smack dack smackattack pang!

Makeup sex

(Är det såhär din Jul skall vara? Skippa skitsnacket och hoppa till sexet imo...men visst, för all del...köp ett game card till honom )
Nu är det ju mycket möjligt att du redan insett detta och försöker vara lustig, men ifall du nu inte har det: TS planerar att köpa ett game card till sin son.

Hahaha! Jag tyckte ditt inlägg var kul oavsett men ifall du nu missat detta så blir det här "dagens inlägg" i min bok iaf
Citera
2010-12-08, 01:58
  #11
Medlem
Historiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funkydude
Nu är det ju mycket möjligt att du redan insett detta och försöker vara lustig, men ifall du nu inte har det: TS planerar att köpa ett game card till sin son.

Hahaha! Jag tyckte ditt inlägg var kul oavsett men ifall du nu missat detta så blir det här "dagens inlägg" i min bok iaf

vart någonstans står de att det är till hennes / hans son?..

edit:

"köpa till killen" ... so that sums it up i guess?
Citera
2010-12-08, 03:01
  #12
Medlem
Funkydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Historik
vart någonstans står de att det är till hennes / hans son?..

edit:

"köpa till killen" ... so that sums it up i guess?
Hahaha! Vad fan!? Jag är var helt säker på att det varit en man som skrivit och att kortet skulle köpas till hans son Vet inte om det var jag som helt enkelt läste fel eller om min hjärna bara kopplar allmänt tokigt den här tiden på dygnet

Jag skyndar mig därmed att redigera mitt tidigare inlägg för att slippa ännu mer pinsamheter. Tusen tack för att du uppmärksammade mig på detta

När allt kommer omkring kanske det bara är jag som har snuskig/extremt pervers fantasi

Edit: Givetvis kan jag nu inte redigera mitt tidigare inlägg! Enjoy all
__________________
Senast redigerad av Funkydude 2010-12-08 kl. 03:05.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback