efter ha sovt framför datan hela kvällen så vaknade jag nyligen och det var rätt okej från början då jag läste några inlägg, Men när jag besökte aftonbladet så fick jag se denna nyhet som fick mig att hoppa från datastolen som jag suttit på hela natten.
Såg den också och tänkte WTF?
Men det har väl varit ute nån bild med en liknande skalle på AB förut, nån gangster i USA som såg ut sådär på sitt kort hos polisen har jag för mig!
Såg den också och tänkte WTF?
Men det har väl varit ute nån bild med en liknande skalle på AB förut, nån gangster i USA som såg ut sådär på sitt kort hos polisen har jag för mig!
Skön 16åring som gjorde det mot han
Dessa bilder vill man helst slippa en morgon, Det hade varit en annan femma ifall jag såg den eftermiddag, Nu kommer läraren att fråga ifall jag vaknat på fel sida? Vad ska jag säga ?
Dessa bilder vill man helst slippa en morgon, Det hade varit en annan femma ifall jag såg den eftermiddag, Nu kommer läraren att fråga ifall jag vaknat på fel sida? Vad ska jag säga ?
Finns också en snubbe som ramlade ner från ett tak på en arbetsplats, och en metalstång kördes igenom skallen på killen Han överlevde, finns med i Guiness rekordbok.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!