Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-06, 12:43
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helius
http://www.google.com/chrome/intl/en...ome.html?hl=en = google chrome
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/firefox.html = firefox


Hm, de står på datorn att jag kan ändra val av webbläsare, och när jag trycker där så kommer en förfrågan om att jag kan byta till google chrome.
Är den webbläsaren bra?
Har hört lite dåliga saker om den.
Citera
2010-12-06, 12:45
  #14
Medlem
Dantexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerwd
Hm, de står på datorn att jag kan ändra val av webbläsare, och när jag trycker där så kommer en förfrågan om att jag kan byta till google chrome.
Är den webbläsaren bra?
Har hört lite dåliga saker om den.
Jag rekommenderar Firefox. Tycker den är lättast när det gäller att ladda ner saker, inställningar etc...
Citera
2010-12-06, 12:46
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerwd
Hm, de står på datorn att jag kan ändra val av webbläsare, och när jag trycker där så kommer en förfrågan om att jag kan byta till google chrome.
Är den webbläsaren bra?
Har hört lite dåliga saker om den.

Vad för dåligt har du hört om chrome? Jag har använt den i snart 1 år och jag tycker att den är perfekt! har aldrig haft problem.. Har dock haft lite problem med firefox.. Men som sagt ingen webbläsare är perfekt..

Förfrågan är bara om du vill använda chrome som din webbläsare istället för explorer.
Citera
2010-12-06, 12:46
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dantexx
Jag rekommenderar Firefox. Tycker den är lättast när det gäller att ladda ner saker, inställningar etc...


Då fixar jag det, tack för hjälpen!
Citera
2010-12-06, 12:47
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dantexx
Jag rekommenderar Firefox. Tycker den är lättast när det gäller att ladda ner saker, inställningar etc...
Tycker tvärtom, chrome är lättast :P Men smaken är som baken
Citera
2010-12-06, 12:51
  #18
Medlem
Dantexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerwd
Då fixar jag det, tack för hjälpen!
Äh
Citera
2010-12-06, 13:19
  #19
Medlem
Har också problem med den jävla sidan titt som tätt, det är nog inget fel på ditt nät .
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback