Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-03, 23:27
  #13
Avstängd
karlstrom16s avatar
Det finns ju lister på hur mycket kroppen klarar innan den räknas som förgiftad!

Ta panodil så kan man räkna med 1g panodil per 10kilo kroppsvikt. Så ungefär så skulle jag klara klara av ca 8g panodil innan jag blev dödligt förgiftad. Dock så ska man inte testa detta på allvar. Der är ju imorgon nästa dag med!

Så alla ni som funderar på att avsluta era liv, tänk om. Det finns hjälp att få hur mörkt frt
2010-12-04, 00:27
  #14
Medlem
Mandic!s avatar
Omöjligt skulle jag säga. Alltså enbart Imovane som leder till döden..
2010-12-04, 02:29
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superouno
Nej jag sa inte att jag var nära att dö, men att jag inte vet om det var nära.

Och ja, jag vet att det var jävligt dumt och farligt men som du säkert vet så kan man få för sig dumma grejer på piller..

Får man andningsdepression är de ju ändå överdos. Eftersom det beror på pillerna.

Haha hade en kompis med mig som körde men jag tog över dum som jag var när vi kom in på grusväg..körde 50m innan ja krocka. Ville ju själv köra o sladda !

Det var inte ens nära eftersom att du var såpass "frisk" att du kunde racea med bilen. Och ja, zolpidem/zopiklon är verkligen inget att leka med.
2010-12-04, 11:27
  #16
Medlem
Slingshots avatar
LD50 hos råttor är 827mg/kg, så tänk inte ens tanken.
2018-08-31, 22:13
  #17
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Skulle en människa dö om denne intog 900 mg pulvriserat (120 st. 7,5mg-tabletter) Imovane och snabbt drack upp ett helrör whisky i kombination?
2018-08-31, 23:17
  #18
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Självmordstråden (Hur man bäst tar livet av sig med diverse preparat) /låst
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback