Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-01, 21:06
  #1
Medlem
Tja!
Sitter här helt förtvivlad. . .
Jag satt nyss i X antal timmar och försökte klara av "The Passing" på expert.
Jag kom till sista delakten, poppade in alla tunnor, sprang till bilen och väntade på resten av laget. . . . slutade med att en kille tka:de mig precis innan han hoppa in i bilen vilket slutade med att jag inte fick min achievement. . . . om jag nu startar en ny lobby men startar kampanjen på sista akten och klarar den på expert. . . kommer jag fortfarande få min achievement eller måste jag köra om hela skiten från början?
Citera
2010-12-01, 21:10
  #2
Medlem
Veeoons avatar
Du måste köra om allt.
Citera
2010-12-01, 21:12
  #3
Medlem
kuuuuuul. . .. . nådigt lack man e. . . vet du om de finns nå fusk jag kan skriva in i konsolen? Har ju i princip klarat skiten. . . typ godmode plx
Citera
2010-12-01, 21:16
  #4
Medlem
Jimpozzs avatar
Om du fuskar avaktiveras achievements!
Citera
2010-12-01, 21:17
  #5
Medlem
C0ws avatar
hahahahahaahahah

Du måste spela om, allt från början.

Om du använder cheats, som t.ex. god mode så tror jag att achievmentsen "stängs av" dvs, du kommer inte få den, även om du klarar skiten.
Jag försökte nämligen få achievmenten där man tar machine gun och måste döda runt 50 zombies utan att släppa avtryckaren. Jag var rätt så säker på att jag dödade över 50, men fick inge achievment då jag använde cheats.

Men gå in på ign.com, där kan du hitta alla cheats. Bara å testa
Citera
2010-12-01, 21:19
  #6
Medlem
*suck*. . . . tror det tog mig 8 timmar. . . hoppar en kille in sista 10 sekundrarna när jag står vid bilen, tkar mig och avslutar kampanjen. . . . . livet e så fruktansvärt orättvist, aja fick iaf lära mig att flashback ger snabba svar, tack grabbar, ska dra gråta lite i fosterställning nu
Citera
2010-12-01, 21:24
  #7
Medlem
Jimpozzs avatar
Är det "The Real Deal" cheevot du försöker få? Vad jag minns så räknas inte The Passing mot "Still Something To Prove" cheevot.
Citera
2010-12-01, 21:31
  #8
Medlem
heheee. . .. . känner mig betydligt bättre nu Jimpozz. . . . kanske lite korkad. . . men e iaf inte piss lack längre hahahah, du har rätt the passing räknas inte till "still something to proove", får väl dra igenom kampanjen nån annan dag på easy
skönt. . . slipper kvällen va förstörd av det där haha, tack återigen
Citera
2010-12-01, 22:33
  #9
Medlem
Jimpozzs avatar
hehe glad att jag kunde hjälpa till
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback