Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2021-04-05, 22:18
  #97
Medlem
Såg klart den här om dagen, jag har sett MYCKET men detta ligger precis right up there bland de bättre.

Jösses vilken resa. Sista avsnittet var nästan för mycket, har f:ö 9.9 på IMDB. Har nog aldrig sett det förutom på obscena filmsnuttar med 4 votes.
Citera
2022-01-27, 19:27
  #98
Medlem
Riven-Osts avatar
Min tur att stämma in i hyllningskören, sådär 20+ år efter att första säsongen sändes. Är helt matt i kropp och själ efter att ha plöjt igenom de sista fyra avsnitten idag. Emotionell knockout.
Citera
2023-01-10, 17:02
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Min tur att stämma in i hyllningskören, sådär 20+ år efter att första säsongen sändes. Är helt matt i kropp och själ efter att ha plöjt igenom de sista fyra avsnitten idag. Emotionell knockout.

Såg om den över helgerna och såg precis det magnifika sista avsnittet (f:ö 9,9/10 med >10k röster på imdb).

Känner du till några något liknande serier? Någorlunda känsla.

IMDbs "more like this" är way of (listar bara andra serier med väldigt höga betyg)


Citera
2023-01-10, 17:22
  #100
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Såg om den över helgerna och såg precis det magnifika sista avsnittet (f:ö 9,9/10 med >10k röster på imdb).

Känner du till några något liknande serier? Någorlunda känsla.

IMDbs "more like this" är way of (listar bara andra serier med väldigt höga betyg)



The wire.
Citera
2023-01-10, 18:10
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
The wire.

Tack men inte riktigt vad jag tänkte. Sett den 2 ggr, fantastisk serie.

Kanske dags igen när man tänker efter. Bra godnatt-serie när man redan sett den.
Citera
2023-07-02, 01:47
  #102
Medlem
Jag har några få(alldeles för få!) gånger blivit tipsad om denna serie men aldrig tagit tag i saken, då jag haft något vagt minne av att det bara skulle vara lamt drama, efter att förmodligen bara sett några få minuter av ett par avsnitt på tv när det begav sig.. Såg sista avsnittet ikväll och ja, som de flesta redan skrivit är den absolut en av de bästa serierna som någonsin gjorts. Den har väl allt egentligen. Fy fan så bra, rolig, mörk, vrickad, fin, sorglig och filosofisk den är. Jag kommer absolut se om den i framtiden och ska tipsa alla jag känner! Jag hoppas verkligen det finns fler sådana här guldkorn kvar därute att hitta.

Citat:
Ursprungligen postat av K-pist
Någon som har en aning om vad Nate's rökdon kallas?
Skaplig bump men det vill jag också veta! För det var väl inte en chillum?
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback