Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-02-15, 01:21
  #121
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brixham
Varför går det inte att köpa tryfflar till Sverige? Men groowkits går bra.
Tryfflarna innehåller psilocybin som är narkotikaklassat, sporerna gör det icke.
Citera
2021-02-15, 01:28
  #122
Moderator
Psilosophers avatar
Tråd infogad

/Moderator
Citera
2021-02-15, 01:29
  #123
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popademos
Efter en rad misslyckande med growboxes, så tänkte jag beställa lite tryfflar ifrån fanten. Brukar mindre mängder gå smärtfritt att ta in i Sverige? Någon som har erfarenhet?
De skickar inte klassade substanser till Sverige sist jag kollade.
Citera
2021-02-25, 18:33
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popademos
Efter en rad misslyckande med growboxes, så tänkte jag beställa lite tryfflar ifrån fanten. Brukar mindre mängder gå smärtfritt att ta in i Sverige? Någon som har erfarenhet?

Gick bra förra veckan från fanten.
Citera
2021-07-16, 13:05
  #125
Medlem
GaudierGashs avatar
Gick in på facebook och fick en reklam för mikrodosar med tryfflar där, enligt dem, får de lagligt skicka tryfflar till alla EU länder enligt "mutual recognition principle". Låter väldigt suspekt. To good to be trueeeee.
Citera
2021-07-16, 14:44
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaudierGash
Gick in på facebook och fick en reklam för mikrodosar med tryfflar där, enligt dem, får de lagligt skicka tryfflar till alla EU länder enligt "mutual recognition principle". Låter väldigt suspekt. To good to be trueeeee.

Det går att hitta gott om butiker i Nederland som skickar til Sverige. Men det är lite av en chansning på om det passerar tullen eller inte.
Citera
2022-04-30, 17:55
  #127
Medlem
zcinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
Det går att hitta gott om butiker i Nederland som skickar til Sverige. Men det är lite av en chansning på om det passerar tullen eller inte.

Ja fick hem tryfflar igår smärtfritt från Nederländerna. tog bara 7 arbetsdagar att dimpa ner i lådan. Thank u EU
Citera
2022-05-14, 23:55
  #128
Medlem
Lagligt att beställa?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback