2010-05-06, 14:08
Medlem
alroberts avatar
Hade lite tid över nu när jag vänta på bussen då gick till stället där jag brukar köpa tobak och dom hade el fakher cherry! Såg att de bar några här som gillade den skarpt! Tycker ni jag borde köpa det ? Är de värt de
Citera
2010-05-06, 15:04
Medlem
Det är väl bara att chansa Körsbär har en tendens att smaka sjukt artificiellt i tobak å godis etc.
Citera
2010-05-06, 15:52
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorexi
Det är väl bara att chansa Körsbär har en tendens att smaka sjukt artificiellt i tobak å godis etc.

ja men jag såg 2 i tråden som sa typ att dom verkligen älskar den tobaken ville bara veta om den verkligen var så god

men jag gillar typ coca cola cherry och de där lösgodiset som ser ut som körsbär känns som att de kommer smaka som det, och issåfall skulle jag lätt köpa!
Citera
2010-05-06, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
ja men jag såg 2 i tråden som sa typ att dom verkligen älskar den tobaken ville bara veta om den verkligen var så god

men jag gillar typ coca cola cherry och de där lösgodiset som ser ut som körsbär känns som att de kommer smaka som det, och issåfall skulle jag lätt köpa!
Har också en fast soex, har dock inte provat den än.
Citera
2010-05-07, 15:16
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Citat:

Ja det smakar typ så ja.
Citera
2010-05-07, 15:39
Medlem
Bergstens avatar
Citat:
Hade lite tid över nu när jag vänta på bussen då gick till stället där jag brukar köpa tobak och dom hade el fakher cherry! Såg att de bar några här som gillade den skarpt! Tycker ni jag borde köpa det ? Är de värt de

altså, inte ens den äkta al fakher cherry är god , så ha inte för höga förhoppningar
Senast redigerad av Bergsten 2010-05-07 kl. 15:59.
Citera
2010-05-07, 15:57
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergsten
altså, inte ens den äkta al fakher cherry är god , så ha inte för höga förhoppningar
har föresten en 250grams al fakher (äkta) med smak av ros till salu om någon är sugen.
inte provat , bara öppnat och luktat på den.

Smaken är som baken. Sen är det förbjudet att lägga ut saker till försäljning......
Citera
2010-05-07, 15:59
Medlem
Bergstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsLeftHand
Smaken är som baken. Sen är det förbjudet att lägga ut saker till försäljning......
det är sant , tack !
Citera
2010-05-07, 17:23
Bannlyst
får man dåliga lungor av vattenpipa? Jämför det med cigg någon?
Citera
2010-05-07, 17:27
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7331kcabhsalF
får man dåliga lungor av vattenpipa? Jämför det med cigg någon?
Det finns en tråd om det. Vet iaf att det är inte på nåt sätt nyttigare med vattenpipa.
Citera
2010-05-07, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsLeftHand
Det finns en tråd om det. Vet iaf att det är inte på nåt sätt nyttigare med vattenpipa.

aha men jag letade och kunde inte hitta så kan någon snäll kvinna länka?
Citera
2010-05-07, 18:24
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7331kcabhsalF
aha men jag letade och kunde inte hitta så kan någon snäll kvinna länka?

Ja det kan hon https://www.flashback.org/t950998 där har du lite info. Sök annars på vattenpipa så får du upp lite mera grejer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in