Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-03, 10:09
  #217
Medlem
JonasXs avatar
Man har lobbat stenhårt för mångkultur till Sverige sedan iallafall 1960-talet.
Nu får ligga som man bäddat (under förutsättning att detta inte är ännu ett påhitt
för att väcka sympati hos korkade och lättlurade gojer)!
Citera
2016-06-03, 10:12
  #218
Medlem
Ingen ska förföljas för sina individuella särdrag, alla ska med!
Citera
2016-06-03, 10:27
  #219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuntsucker
Helt fucking underbart Ingen ska slippa undan mångkulturen, särskilt inte de som står bakom den.
Som man brukar säga careful what you wish for! Jo, karma is a bitch!
Citera
2016-06-03, 10:44
  #220
Medlem
BerraTraesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Detta. Jag vet inte hur många Utvalda du känner och umgås med men min erfarenhet är att de kategoriskt skiter i vem du känner för att beblanda dig med.

Försöker du göra dig lustig, eller menar du på allvar att judar lättvindigt beblandar sig med andra folk?
Ett mer "rasmedvetet" folk går ju inte att finna.
Citera
2016-06-04, 04:51
  #221
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraTraesk
Försöker du göra dig lustig, eller menar du på allvar att judar lättvindigt beblandar sig med andra folk?
Ett mer "rasmedvetet" folk går ju inte att finna.
Jag känner åtta judar som är gifta med icke-judar. Hur många av mina icke-judiska bekantskaper som är gifta med judar vet jag inte eftersom det inte är något som normalt kommer upp i ett samtal.

Jag har också träffat exakt inga judar som har haft några problem med detta heller även om jag är fullt medveten om att det finns, speciellt inom konservativa eller ortodoxa kretsar. Men det gäller alla religioner.
Citera
2017-06-27, 18:12
  #222
Medlem
GenesisPs avatar
http://avpixlat.info/2017/06/27/musl...atet-i-europa/

Citat:
En ny undersökning från University of Oslo Center for Research on Extremism bekräftar att judehatet i Europa till största del är importerat, då muslimer är grovt överrepresenterade. På andra plats kommer vänsteranhängare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback