Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2010-12-14, 12:55
  #37
Medlem
frellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckTheWorld85
WTF mannen går du på droger eller vad vad fan babblar du om asså jag tror du är tappad eller nåt
Förstår verkligen inte vad som var konstigt i vonslynas inlägg. Gör man en top 5-lista så får man väl utgå ifrån att folk tolkar det som just en sådan. Pajas.
Citera
2018-06-13, 16:25
  #38
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
I Jönköping har ju polisen gjort ett tillslag där man hittat automatvapen och polisuniform samt peruker.
(FB) Taberg, Jönköping 2018-06-07: vapen mm hittat i container, politiskt motiv misstänks
Polisen påstår ju att dom hittade vapen och uniform efter det att två inbrottstjuvar larmat polisen om att dom hittade vapen i en container dom precis gjort inbrott i, vilket kan tyckas låta dumt men som verkar stämma om man nu skall gå på Jönköpingspolisens egna hemsida där det står att två män anhållits för stöld i samband med vapenfyndet.

Först trodde jag att det var en extremt dålig ursäkt som polisen kom med för att dölja att det egentligen var frågan om en informatör/infiltratör som hade tipsat eller att dom haft span på någon med anknytning till den container där fyndet gjordes.
Jag är fortfarande inte helt övertygad om att det är två stycken riktiga tjuvar det är tal om då polisen ju som bekant får operera under falsk identitet (sk kvalificerad skyddsidentitet) och även begå vissa lagbrott för att upprätthålla den "kriminella identiteten" så att man inte avslöjas som just polis när man infiltrerar kriminella organisationer/terrorgrupper.
Jag håller det alltså inte för otroligt att dessa två påstådda inbrottstjuvarna egentligen är poliser.

På polisens hemsida kan man alltså hitta att två personer har anhållits för stöld.
Eftersom dom även har tillkallat polis så är dom enligt mig att anses som golare, och det är därför jag vänder mig till flashbacks elitdetektiver för att leta reda på deras identiteter så att andra kan varnas för dessa ohederliga tjuvar/golare som man uppenbarligen inte kan lita på i kriminella sammanhang.

Är dom dessutom egentligen poliser med falska identiteter så är ju saken ännu värre och då måste dom stoppas omedelbums så att dom inte kan orsaka ännu mer skada för alla hederliga kriminella som endast försöker livnära sig och ha det mysigt.

Alltså, vilka är dom?
__________________
Senast redigerad av IbrahimZlatanovic 2018-06-13 kl. 16:31.
Citera
2018-06-16, 08:38
  #39
Medlem
themagicforests avatar
Å herregud... folk gör väl inge annat än att lalla runt och skvätta/vattna om det ena och det andra. Falska människor rakt igenom.
Citera
2024-04-11, 19:01
  #40
Medlem
golade ner 3 påstådda torpeder varav 2 bodde hemma hos honom, fick 7 år var (prime crime har mer info)

TRFALU_B5003-23_Pala-Omar_Vittne_Inspelning-1_34700552.webm https://delafil.se/6f368ef9c5929399/..._34700552.webm

TRFALU_B5003-23_Veysi-Ortac_Målsägande-(part)_Inspelning-2_34703409.webm https://delafil.se/dfac1588b1a4128f/TRFALU_B5003-
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback