2020-11-02, 11:21
Medlem
321js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello
Har dom bytt leverantör? De jag köpte för några år sedan var de sämsta laddningsbara batterier jag någonsin ägt. Ikeas Ladda är exakt samma batterier som Panasonic Enelope fast för 69:-, det finns ingen anledning att köpa andra.

De som jag köpt fungerar utmärkt, har haft dem i flera år.
Citera
2020-11-02, 11:24
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
De som jag köpt fungerar utmärkt, har haft dem i flera år.
Har du jämfört med andra? Mina jag har, jag har dom kvar även om jag sällan använder dom, hade mindre än halva tiden i mina batteridrivna saker jämfört med Varta. Men efter att ha provat IKEAs så tycker jag även Varta är lite B.

Ikeas kostar bara några kronor mer, testa dom.
Citera
2020-11-02, 18:08
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeepThroat007
Ett tips är att kolla kvittot redan i butiken så slipper man åka tillbaka när det alltid blir fel. Varje gång jag handlar där blir det fel o idag tog de rekordet: Nästan 100 pengar för mycket fick jag betala.

Har kollat ca 100 kvitton från Willys o aldrig hittat något fel.

Personligen tror jag att Lidl satt i system att ta för mycket betalt. (Exempelvis går det ju att låta en halvanalfabet vara den i butiken som är ansvarig för att rätt priser ligger inlagda i datasystemet.)

I exempelvis USA får man ju alla varor i vagnen/korgen gratis om man hittar något som i kassan är felprissatt till kundens nackdel.

Kollar alltid kvittot direkt efter att jag handlat och har aldrig betalat fel pris på Lidl men händer minst en gång per vecka på min lokala ICA.
Citera
2020-11-02, 18:09
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Kollar alltid kvittot direkt efter att jag handlat och har aldrig betalat fel pris på Lidl men händer minst en gång per vecka på min lokala ICA.
Samma här, aldrig sett ett fel hos Lidl
Citera
2020-11-02, 18:36
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Två gånger har jag märkt att jag fått betala för 8-pack isf 6-pack freewaycola, å andra sidan har jag lika många gånger fått betala för en flaska när jag köpt 6-pack. Förutom de gångerna har jag aldrig reagerat över felaktiga kassasummor, jag har lätt för matte och har så gott som alltid rätt pris i huvudet redan innan varorna är inslagna.
Citera
2020-11-02, 18:51
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Folkbarsen (3.5) ar ratt billig jamfort med ICA och COOP. Koper sakert 3 till 4 flak i veckan, det gar at!
Citera
2020-11-02, 22:41
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Jag rekommenderar makrillfilén vid namn Nixe. Mycket bättre och billigare än det som säljs på ICA.
Citera
2020-11-03, 07:44
Medlem
Ambelains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Kanske detta "märke" du menar, Deluxe?
Nej, det där har jag aldrig sett på Lidl.

Jag menade detta:

https://images-popusti.njuskalo.hr/d...m-86533441.jpg
Citera
2020-11-03, 07:49
Medlem
Ambelains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Kanske detta "märke" du menar, Deluxe?
Italiamo heter märket.
Ett bilighetsmärke, men ändå den allra bästa panna cottan jag ätit, som varit butiksvara alltså.

https://www.wogibtswas.at/p/17457277
Citera
2020-11-03, 18:59
Medlem
ArgusOnes avatar
Holy Guacamole! Testade nyss Snack Day skurna jalapenos på glasburk. Det var ganska rejält bra tryck i dessa. En 7-8 av dessa i en wrap räckte väl, utöver den starka såsen.
Citera
2020-11-03, 19:31
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambelain
Nej, det där har jag aldrig sett på Lidl.

Jag menade detta:

https://images-popusti.njuskalo.hr/d...m-86533441.jpg
Citat:
Ursprungligen postat av Ambelain
Italiamo heter märket.
Ett bilighetsmärke, men ändå den allra bästa panna cottan jag ätit, som varit butiksvara alltså.

https://www.wogibtswas.at/p/17457277
Aha ok, då e jag med!
Ska tjacka å testa så fort jag stöter på den.
Citera
2020-11-03, 21:19
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Kan rekommendera pastramimackan för 22 kr som finns i kyldisken. Kör in den i ugnen ett par minuter för bättre smakupplevelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in