Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-25, 12:49
  #1
Medlem
xpays avatar
Klockan var strax efter fyra på torsdagsmorgonen när polisen larmades till Klöverstigen på Tjärna Ängar.

Där träffar de en man i 30-årsåldern som uppger att han jagats runt huset av en man med yxa.


Någon som känner till om det är handlar om en svensk eller invandrare ?

Vem är Gärningsman & offer ?



http://www.dt.se/brottsplats/article811493.ece
__________________
Senast redigerad av xpay 2010-11-25 kl. 12:52.
Citera
2010-11-25, 12:54
  #2
Medlem
Defunctuss avatar
Tjärna Ängar = Invandrare eller pundare. Säkerligen en blandning pundare jag invandrare.
Citera
2010-11-25, 13:48
  #3
Moderator
Elrosss avatar
Mitt virusskydd satte igång och varnade att de blockerat en trojansk häst när jag gick in på länken. Någon som får liknande? (Kör med nya gratis avast)

(upprepade processen två gånger för att vara säker)
Citera
2010-11-25, 13:51
  #4
Medlem
xpays avatar
[quote=Elross]Mitt virusskydd satte igång och varnade att de blockerat en trojansk häst när jag gick in på länken. Någon som får liknande? (Kör med nya gratis avast)



Hmm. Skumt aldrig fått någon varning när jag har gått in på Dalarnas Tidningar :S
Citera
2010-11-25, 14:26
  #5
Moderator
Elrosss avatar
okej, tänkte bara skriva det då det inte gett utslag förut.
Citera
2010-11-25, 21:39
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defunctus
Tjärna Ängar = Invandrare eller pundare. Säkerligen en blandning pundare jag invandrare.

Det spelar inte längre någon roll om man skriver sammanhängande meningar, bara dom är fördomsfulla (jaja, området är känt för en viss typ människor whine sob whine sob kaffe i halsen och heil heil) så går det tydligen bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback