Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2010-11-25, 01:12
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoZRandom
...
själv tror jag att de lag lim på en strap on dildo och sedan glassplitter innan dm köra han i prutten.

men det e vad jag tror.


dom kanske bara var riktigt sjuka i huvudet?


det där var bland det sjukare jag hört, hoppas verkligen inte det var fallet.

får ont av bara tanken
Citera
2010-11-25, 01:43
  #26
Medlem
Zcapegoats avatar
Fattar inte att jag ens försöker (tydligen har schyman o co lyckats iom att ni inte tycker att en våldtäkt på en man är ngt att bli upprörd över), men en kille kan få stånd av ren rädsla (NEJ. DET BETYDER INTE ATT HAN ÄR KÅT, UTAN BARA RENT SKRÄCKSLAGEN).

Men vill ni moppefjun tycka att en gruppvåldtäkt, där en kille är offer, inte ska betyda mer än ett skämt att snacka om, så fine för mig. Hoppas bara ni har samma inställning när en tjej är offer. Först då blir ni trovärdiga.
__________________
Senast redigerad av Zcapegoat 2010-11-25 kl. 01:46.
Citera
2010-11-25, 03:21
  #27
Medlem
JointOfStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Fattar inte att jag ens försöker (tydligen har schyman o co lyckats iom att ni inte tycker att en våldtäkt på en man är ngt att bli upprörd över), men en kille kan få stånd av ren rädsla (NEJ. DET BETYDER INTE ATT HAN ÄR KÅT, UTAN BARA RENT SKRÄCKSLAGEN).

Men vill ni moppefjun tycka att en gruppvåldtäkt, där en kille är offer, inte ska betyda mer än ett skämt att snacka om, så fine för mig. Hoppas bara ni har samma inställning när en tjej är offer. Först då blir ni trovärdiga.

Jag håller med där...

"Polisutredningen pågår ännu och man vet i dagsläget inte varför 17-åringen sexattackerats."

alltså har man inte hittat något motiv ännu. Det första jag tänkte var hämndaktion, men inte bara män är sjuka och våldtar...självfallet fins det även lika sjuka kvinnor.

"Pojken fick uppsöka sjukhus efter händelsen." som andra i tråden sagt, låter som att han inte fick kuken tvingad i någon/några utan att han själv fått något upp i sig...

återstår väl att se vad utredningen ger (om den ger något) ?

Antingen ett gäng galna kvinnor eller så har killen i fråga gjort något innan = hämnd.
Men varför skulle han anmäla det om han själv begått något förmodligen liknande brott?
Citera
2010-11-25, 09:45
  #28
Medlem
Bassgores avatar
Detta låter helt galet. Får hoppas att killen gjort sig förtjänt av detta. Kan det va som i Afrika?..när hiv-smittade våldtar oskulder för att "bota" smittan?

Kanske skulle passa bättre med Mama Nya Guinea nu?
Citera
2010-11-25, 09:51
  #29
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadAngel
http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/...apnade-kvinnor
Jag hade då inte klagat....


:edit hittade ingen annan tråd med ämnet.

Nä HIV vill man ju verkligen ha
Citera
2010-11-26, 05:36
  #30
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassgore
Detta låter helt galet. Får hoppas att killen gjort sig förtjänt av detta. Kan det va som i Afrika?..när hiv-smittade våldtar oskulder för att "bota" smittan?

Kanske skulle passa bättre med Mama Nya Guinea nu?
Hä hä hä... Så värdelöst det där med Mama New Guinea... Lander ligger hur som helst i Paciffic Ocean (Stilla havet), hör till världsdelen Oceanien och är inte pacifistiskt... På pappret låter det ju fint... En ö med vacker natur där man talar engelska och svenska pengar säkerligen har stor köpkraft... Men nä, av allt jag läst på FB så var det ett inlägg om just det landet som var så skoningslöst och elakt att det verkligen sticker ut...
Citat:
Ursprungligen postat av anakata
I de sydafrikanska staderna sa finns det ju till skillnad fran Port Moresby/Pot Mosbi atminstone sakra omraden samt en fungerande polisstyrka. I PM ar det inte att rekommendera att vistas pa gatan nagonstans i staden vid nagon tidpunkt.
Sisadar 60% arbetsloshet samt stor fattigdom gor sitt for att oka brottsstatistiken ocksa.
Fast all brottslighet har knappast med ekonomi att gora. Ett exempel ar att en medvetslos tjej drogs ur bilen och gruppvaldtogs efter en trafikolycka...
Inte många länder där bilolyckor leder till HIV!

Att 17-åringen INTE gjort det minsta för att förtjäna det som hände skulle inte förvåna mig i ljuset av min citation... Däremot håller jag med de flashbackare som sätter dumskallen (om han var seriös) som tror det är skoj att bli gängvåldtagen av kvinnor på plats... Att ha våldtäktsfantasier är nog hyfsat vanligt hos både män och kvinnor, men det är ju inte så att våldtäktsmän och våldtäktskvinnor går runt och ser det som sin uppgift att uppfylla sina offers fantasier på ett lyhört och hänsynsfullt sätt...
Citera
2010-11-26, 16:17
  #31
Medlem
BadAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Hä hä hä... Så värdelöst det där med Mama New Guinea... Lander ligger hur som helst i Paciffic Ocean (Stilla havet), hör till världsdelen Oceanien och är inte pacifistiskt... På pappret låter det ju fint... En ö med vacker natur där man talar engelska och svenska pengar säkerligen har stor köpkraft... Men nä, av allt jag läst på FB så var det ett inlägg om just det landet som var så skoningslöst och elakt att det verkligen sticker ut...
Inte många länder där bilolyckor leder till HIV!

Att 17-åringen INTE gjort det minsta för att förtjäna det som hände skulle inte förvåna mig i ljuset av min citation... Däremot håller jag med de flashbackare som sätter dumskallen (om han var seriös) som tror det är skoj att bli gängvåldtagen av kvinnor på plats... Att ha våldtäktsfantasier är nog hyfsat vanligt hos både män och kvinnor, men det är ju inte så att våldtäktsmän och våldtäktskvinnor går runt och ser det som sin uppgift att uppfylla sina offers fantasier på ett lyhört och hänsynsfullt sätt...


Seriös var jag inte, jag tycker att det är tragiskt. Dock trodde jag inte min kommentar skulle läggas så mycket energi på utan att stora samtalsämnet skulle vara den stackars 17 åringen som fått skitan förstörd.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback