Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-09, 13:50
  #2065
Medlem
http://mangateers.com/manga/naruto/585/1/
Citera
2012-05-10, 08:59
  #2066
Medlem
kublaikhans avatar
Senaste manga avsnitten har ju varit riktigt tråkiga..

Kollade igenom lite gamla avsnitt istället och har en ny teori om vem Tobi är.

Vad tror ni om att Tobi är Madaras bror? Edo-tensei Madara verkade ju faktiskt veta vem det var som styrde det kriget, luddigt citat från Edo-Madara; "So this is HIS doing."; "So you know OUR plan." Tyder ju på att Tobis plan kan vara brödernas gemensamma plan.

Vet inte om någon har nämnt de här tidigare men jag tycker att det verkar vara det solklara just nu. Kikar man på avsnittet där man får se Madara och hans bror så är han ju betydligt mer lik Tobi än vad Madara är. Verkar ju vettigt också att hans bror poserar som Madara eftersom att namnet i sig själv sprider fruktan, i Narutos värld dvs.

Min förra teori;

Vad säger ni FB?
Citera
2012-05-10, 12:09
  #2067
Medlem
Iam-Varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kublaikhan
Senaste manga avsnitten har ju varit riktigt tråkiga..

Kollade igenom lite gamla avsnitt istället och har en ny teori om vem Tobi är.

Vad tror ni om att Tobi är Madaras bror? Edo-tensei Madara verkade ju faktiskt veta vem det var som styrde det kriget, luddigt citat från Edo-Madara; "So this is HIS doing."; "So you know OUR plan." Tyder ju på att Tobis plan kan vara brödernas gemensamma plan.

Vet inte om någon har nämnt de här tidigare men jag tycker att det verkar vara det solklara just nu. Kikar man på avsnittet där man får se Madara och hans bror så är han ju betydligt mer lik Tobi än vad Madara är. Verkar ju vettigt också att hans bror poserar som Madara eftersom att namnet i sig själv sprider fruktan, i Narutos värld dvs.

Min förra teori;

Vad säger ni FB?
Edo Tensei sägs ju kräva själen, oklart om man måste vara död, så det kan ju fortfarande vara Madara bakom masken dock vekare, har alltid trott på teorin att Zetsu är inblandad ända sen man såg när Tobi slet av sin arm och samma vita färg som Zetsu kom fram.
Citera
2012-05-11, 00:27
  #2068
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kublaikhan
Senaste manga avsnitten har ju varit riktigt tråkiga..

Kollade igenom lite gamla avsnitt istället och har en ny teori om vem Tobi är.

Vad tror ni om att Tobi är Madaras bror? Edo-tensei Madara verkade ju faktiskt veta vem det var som styrde det kriget, luddigt citat från Edo-Madara; "So this is HIS doing."; "So you know OUR plan." Tyder ju på att Tobis plan kan vara brödernas gemensamma plan.

Vet inte om någon har nämnt de här tidigare men jag tycker att det verkar vara det solklara just nu. Kikar man på avsnittet där man får se Madara och hans bror så är han ju betydligt mer lik Tobi än vad Madara är. Verkar ju vettigt också att hans bror poserar som Madara eftersom att namnet i sig själv sprider fruktan, i Narutos värld dvs.

Min förra teori;

Vad säger ni FB?


Jag håller med att han kan vara Izuna, dock tror jag mer på att han är Madara i en annan kropp. Eftersom det är mycket suspekt när han fortfarande kallade sig själv Madara framför Kabuto och han förklarade om hur han stal celler från Hashirama när de slogs. Det kan ej vara någon annan än Madara själv.
Citera
2012-05-11, 10:38
  #2069
Medlem
Jag tror på Zetsu-klon teorin. Den tycker jag låter mest sannolik.
Kabuto visade Madara hur Edo-tensei fungerade innan kriget. Alltså borde inte Madara kunnat använda tekniken. Dessutom utvecklades den efter hans död.
Hade inte tänkt på det där med att armen var vit när han slet av den. Det stödjer ju teorin
Citera
2012-05-14, 01:20
  #2070
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Bara jag som tror att Tobi är Tobi och ingen annan?

Liksom han har kommigt för långt för att vara någons kopia eller klon....typ den fetaste och mest lyckade onda snubben i hela naruto handlingen skulle inte vara något mer än någon annan random död snubbes klon.....skulle vara ganska stor besvikelse i den storyn...
Citera
2012-05-16, 15:38
  #2071
Medlem
Zalmans avatar
Nytt kapitel ute! Var rätt bad-ass!
Citera
2012-05-16, 18:05
  #2072
Medlem
ButterFaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zalman
Nytt kapitel ute! Var rätt bad-ass!

Jepp. Itachi är fan en utav de coolaste karaktärerna någonsin.
Citera
2012-05-17, 09:29
  #2073
Medlem
Blev positivt överraskad, för jag aldrig trodde att Izanami skulle imponera mig. Ser framemot nästa kapitel!
Citera
2012-05-19, 04:32
  #2074
Medlem
dekonstrueramigs avatar
Hade tänkt börja läsa mangatidningar igen (och serier för övrigt), och då tänkt börja med Naruto då jag följer TV-serien och även nördspoilar genom att läsa på naruto-wikin.

Men det jag undrar nu över, kanske lite pinsamt av mig också, men från vilket håll läser man pratbubblorna och ser serierutorna ifrån?
Citera
2012-05-19, 08:54
  #2075
Medlem
leanfxs avatar
Någon som kommer ihåg om tobi kastade en tsukiyomi jutsu på danzo innan han dog i slutet, kolla på deras beteende.. hur tobi/madara hoppar just framför honom och öppnar sit högra öga sakta.. så börjar det.

http://www.youtube.com/watch?v=IPDCdUIISpE
Citera
2012-05-19, 09:57
  #2076
Medlem
Iam-Varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekonstrueramig
Hade tänkt börja läsa mangatidningar igen (och serier för övrigt), och då tänkt börja med Naruto då jag följer TV-serien och även nördspoilar genom att läsa på naruto-wikin.

Men det jag undrar nu över, kanske lite pinsamt av mig också, men från vilket håll läser man pratbubblorna och ser serierutorna ifrån?
Höger till vänster uppifrån och ner
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback