Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-23, 11:37
  #20053
Medlem
Machiavellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Dom där stenarna är helt frivilligt att samla. Har själv aldrig pallat att samla på dem.

Va? Det fanns inga andra missions för mig.. Det var ett huvuduppdrag för mig.
Citera
2016-12-23, 12:43
  #20054
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Va? Det fanns inga andra missions för mig.. Det var ett huvuduppdrag för mig.
Verkligen? För mig så var det ett frivilligt sidouppdrag som man kunde göra åt en av lirarna i Thieves guild för litet extrapengar (Och en magisk belöning om man hittade alla stenar). Säker på att du minns rätt?

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Stones_of_Barenziah
Citera
2016-12-24, 19:06
  #20055
Medlem
Machiavellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Verkligen? För mig så var det ett frivilligt sidouppdrag som man kunde göra åt en av lirarna i Thieves guild för litet extrapengar (Och en magisk belöning om man hittade alla stenar). Säker på att du minns rätt?

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Stones_of_Barenziah

Minnet kan ju svika men jag är 100% säker på att det inte fanns något annat uppdrag att göra..

Nybörjare som jag var visste jag ju inte vad jag ska göra.
Citera
2016-12-24, 20:05
  #20056
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Minnet kan ju svika men jag är 100% säker på att det inte fanns något annat uppdrag att göra..

Nybörjare som jag var visste jag ju inte vad jag ska göra.
Satte du igång med uppdragen för Thieve´s Guild efter att du hade klarat ut alla övriga uppdrag? Annars så minns du förmodligen fel. Kanske du kollade fel i din journal där alla tillgängliga uppdrag finns uppskrivna? Skyrims journal var rätt idiotisk i sitt originalutförande, så det var kanske där som problemet låg? Lätt hänt isof, och du var nog inte ensam om att bli förvirrad av den!

Alla uppdrag som har med Thieve´s Guild att göra är frivilliga (Utom uppdraget som går ut på att hitta en av spelets huvudpersoner), liksom de uppdrag som hör till College of Winterhold, The dark brotherhood och The companions (Dvs de gäng som motsvarar Oblivions Fighter´s Guild, Mage´s Guild och Dark brotherhood). Alltså: Stenjakten var helt frivillig och inte ett dugg nödvändig för att kunna klara ut huvuduppdraget.
__________________
Senast redigerad av Andersdamaan 2016-12-24 kl. 20:08.
Citera
2016-12-25, 09:25
  #20057
Medlem
sonicyouthzs avatar
Har nyss köpt ps4. Efter ett oändligt långt break från all som heter spel.
Är http://www.webhallen.com/se-sv/spel/...result#reviews
spelet man ska börja på i ps4 serien?
Citera
2016-12-25, 20:19
  #20058
Medlem
Jag spelade Skyrim på PC när det begav sig för 4-5 år sen. Köpte special edition till ps4 nu och måste bara slänga in;

fyfan vad bra Skyrim är .
Citera
2016-12-29, 11:56
  #20059
Medlem
black.crowes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyhotter
Jag spelade Skyrim på PC när det begav sig för 4-5 år sen. Köpte special edition till ps4 nu och måste bara slänga in;

fyfan vad bra Skyrim är .

Haha, exakt samma för mig.
Skyrim får ganska många spel som jag har spelat under den tiden att kännas väldigt fattiga på något sätt.
Citera
2016-12-29, 12:16
  #20060
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyhotter
Jag spelade Skyrim på PC när det begav sig för 4-5 år sen. Köpte special edition till ps4 nu och måste bara slänga in;

fyfan vad bra Skyrim är .


Fan jag har suttit och smytat på detta, men är det verkligen värt det?. Har funderat att bara ta ps4 kontrollen och köra på dator med gratis hd-packen. Ser ju inte som någon vidare remaster på ps4.
Citera
2016-12-30, 08:30
  #20061
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engenberg
Fan jag har suttit och smytat på detta, men är det verkligen värt det?. Har funderat att bara ta ps4 kontrollen och köra på dator med gratis hd-packen. Ser ju inte som någon vidare remaster på ps4.

PS4 får bara en bråkdel av de mods som finns tillgängliga till Xbox One/ PC så jag skulle definitivt inte rekommendera någon att köra Skyrim med den..
Citera
2016-12-30, 20:39
  #20062
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
PS4 får bara en bråkdel av de mods som finns tillgängliga till Xbox One/ PC så jag skulle definitivt inte rekommendera någon att köra Skyrim med den..


Ja, som jag tänkt då. Den gick är ju i rea ny så då blev man lite sugen, visst kan betala 200 kr för att köra skyrim på ps4, men känns som dom inte gjort mycket som inte finns på pc utan mindre.
Citera
2017-01-20, 14:00
  #20063
Medlem
HermaeusMoras avatar
Finns det fler daedra monument som azura's shrine eller liknande ?

Vill helst inte veta var i skyrim det finns utan vill bara veta om det är lönt att leta efter andra

Vet om house of horror och skull of corruption samt det uppdraget av prästen ovanför collaget !
Citera
2017-01-20, 14:11
  #20064
Medlem
Inzaneclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
Finns det fler daedra monument som azura's shrine eller liknande ?

Vill helst inte veta var i skyrim det finns utan vill bara veta om det är lönt att leta efter andra

Vet om house of horror och skull of corruption samt det uppdraget av prästen ovanför collaget !

Jodå:
http://www.uesp.net/wiki/Skyrimaedric_Shrines
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback