Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-20, 19:13
  #20401
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Det här ett av de bästa spelen som någonsin har gjorts det är oerhört vackert och prima. Det är vackra miljöer, vackra platser, vacker musik och har en bra spelkänsla. Och spelet i sig det är väldigt fritt och egendomligt. Du har en gigantisk värld där du rör dig fritt i och för olika uppdrag eller helt enkelt gör upptäcktsfärder genom att besöka okända grottor, okända platser och unika platser. Spelet frihet är så enorm att man inte kan vara någonting annat än nöjd.

Bethstesda ska vara stolta för större delen utav The Elder Scroll-spelen de är oerhört bra och vackra.

Dialogerna är också intressanta för er som gärna vill lyssna noga på vad de har att säga till varandra. Vad gör intressanta saker de kan prata om och rörelser. Och det kan vara sidoquestrelaterat och det är intressant att lyssna på.

Gudomligt spel.

10/10

Det enda jag skulle ändra på, och detta gäller även alla spel som kommit efter Skyrim, är att spelet borde stanna upp när man engagerar i konversation eller med en crafting station. Grymt störande när det kommer fiender och attackerar när man pratar med någon.
Citera
2023-11-22, 15:01
  #20402
Medlem
Hirvis avatar
Jag förstår inte hur det inte kunnat komma en uppföljare på så länge. Det är typ världens mest hypade spel, hur kan ni inte vilja tjäna mer pengar?
Jag tycker det är konstigt, eftersom motorn i någon mån nästan var "perfekt" som den är, så hade det räckt med nya världar, nya stories, nytt innehåll med ungefär samma motor. Herregud ni hade väl kunnat återskapa Morrowind med Skyrim-motor och lite modifieringar och folk hade köpt det med glädje.
Citera
2023-11-24, 17:50
  #20403
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Jag förstår inte hur det inte kunnat komma en uppföljare på så länge. Det är typ världens mest hypade spel, hur kan ni inte vilja tjäna mer pengar?
Jag tycker det är konstigt, eftersom motorn i någon mån nästan var "perfekt" som den är, så hade det räckt med nya världar, nya stories, nytt innehåll med ungefär samma motor. Herregud ni hade väl kunnat återskapa Morrowind med Skyrim-motor och lite modifieringar och folk hade köpt det med glädje.

Skyrim sålde väl så bra att dom inte sett nån anledning till att göra nåt nytt
Citera
2023-11-27, 10:55
  #20404
Medlem
fellowvessels avatar
Jag gillar att fiender i Oblivion är samma level som en själv, blev gankad hårt i Skyrim det var inge kul alls. En annan nackdel är att man alltid har så fåtal platser att vara på. Jag spelar de flesta spel på easy så jag dör mer sällan. Det fick viss kritik när en vanlig vägbandit springer omkring med uber gear om man levlat upp sig men allt går ju att förbättra tills nästa gång.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback