Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2010-12-03, 10:26
  #97
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överviktig
Klarade hela Circus idag, dock verkar det som att man måste vänta i 12h innan man får köra den igen (om man har klarat), det är totalt 4 bossar och deras strategi är inte speciellt komplicerad. De lägger ut eld på marken som man bör hålla sig undan annars tickat HPt ner med ca 100 varje sekund, de summonar även små minions som verkar ha en fäbless för healers så det gäller att fimpa dom fort. Har sett allt från gröna upp till blåa saker droppas där inne, dock fick jag inget kul denna gång...

Låter riktigt trevligt, blir att testa.
Ser att vissa söker efter tex "circus HARD" , antar att det är ett sorts hardmode men vad krävs för det?
Citera
2010-12-03, 10:44
  #98
Medlem
Överviktigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Låter riktigt trevligt, blir att testa.
Ser att vissa söker efter tex "circus HARD" , antar att det är ett sorts hardmode men vad krävs för det?

Tror att det är 20+ som gäller för hard mode, och då lär man kunna hitta lite fler godsaker
Citera
2010-12-03, 12:49
  #99
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Låter riktigt trevligt, blir att testa.
Ser att vissa söker efter tex "circus HARD" , antar att det är ett sorts hardmode men vad krävs för det?

Ja testa! Det va en lite annorlunda dungeon än vad jag är van vid. Fast det hör man kanske på namnet

Citat:
Ursprungligen postat av Överviktig
Tror att det är 20+ som gäller för hard mode, och då lär man kunna hitta lite fler godsaker

Ja jag tänkte pröva hitta ett skapligt party nu och dra hardmode, se vad som droppas
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback