Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-11-22, 09:51
  #1
Medlem
Tjena!

Är något jag suttit och tänkt på ett tag nu, även försökt diskutera lite med mina polare, men aldrig lyckats komma fram till något vettigt svar. Vill ju definitivt åka och testa olika ställen i jakten på den bästa burgaren! Men ni kanske har några inputs och tips om vart man bör gå, så:
Vart kan man sätta sig ner och njuta av den absolut godaste burgaren i Malmö?
Citera
2010-11-22, 09:54
  #2
Medlem
Defunctuss avatar
Kanske lite OT men....

Ingen kolla på börgarna i Malmö, men ta pågan till Lund och käka på "Spår restaurange" vad den nu heter vet jag inte.

Dom har en av dom bästa burgarna i Sverige!!
Citera
2010-11-22, 09:55
  #3
Medlem
Carl Serungs avatar
Burgarna på Fridays är riktigt fina. Bakfickans burgare med ost, bacon och jalapeno är också trevlig..
Citera
2010-11-22, 09:57
  #4
Medlem
Sombreromannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defunctus
Kanske lite OT men....

Ingen kolla på börgarna i Malmö, men ta pågan till Lund och käka på "Spår restaurange" vad den nu heter vet jag inte.

Dom har en av dom bästa burgarna i Sverige!!

Stället heter viggos Brukar köpa en öl och en jack daniels burgare eller en americano. Helt klart den bästa burgare jag ätit!
Citera
2010-11-22, 10:05
  #5
Medlem
Dantexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sombreromannen
Stället heter viggos Brukar köpa en öl och en jack daniels burgare eller en americano. Helt klart den bästa burgare jag ätit!
Jack daniels börgarna är fan gudomliga. Fast jag brukar dock inte äta dem på samma ställe, utan ett ställe vid Möllan. Minns fan inte namnet T_T
Citera
2010-11-22, 10:07
  #6
Medlem
Defunctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sombreromannen
Stället heter viggos Brukar köpa en öl och en jack daniels burgare eller en americano. Helt klart den bästa burgare jag ätit!

Så heter det ja! Bor så jävla långt bort att det räcker med att man tar sig till Småland någonstans så blire på tåget till Viggos.
Citera
2010-11-22, 10:15
  #7
Medlem
Får ta och testa dendär Jack D burgaren, låter riktigt gott!
Citera
2010-11-22, 10:17
  #8
Medlem
Sombreromannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dantexx
Jack daniels börgarna är fan gudomliga. Fast jag brukar dock inte äta dem på samma ställe, utan ett ställe vid Möllan. Minns fan inte namnet T_T

Tycker du ska ta reda på det eller beskriva vart det ligger! Alltid lika roligt att åka iväg och testa nya burgare

Citat:
Ursprungligen postat av Defunctus
Så heter det ja! Bor så jävla långt bort att det räcker med att man tar sig till Småland någonstans så blire på tåget till Viggos.

Haha, oj att du orkar :O Men fan förstår dig samtidigt. Viggos burgare är inte att leka med! Sen ska man även beställa en stor korg med pommes till
Citera
2010-11-22, 10:34
  #9
Medlem
Balonzos avatar
Tusen & 2 på Bergsgatan har sjukt goda burgare
Citera
2010-11-22, 11:30
  #10
Medlem
JP´s som ligger brevid backfickan, hemmagjorda hamburgare med bacon och ost
Citera
2010-11-22, 12:45
  #11
Medlem
Dantexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sombreromannen
Tycker du ska ta reda på det eller beskriva vart det ligger! Alltid lika roligt att åka iväg och testa nya burgare


Stället heter tusen & 2 som balonzo syftade på. SJUKT goda burgare (inte börgare) xD
Citera
2010-11-22, 12:50
  #12
Medlem
Sombreromannens avatar
Härligt då får man ha det i tanken nästa gång man är i malmö
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback