Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-21, 22:05
  #1
Medlem
Fick ett mail från youtube för nån dag sedan med en länk till denna låten.

The Sorrow-Crossing Jordan

http://www.youtube.com/user/thesorro...e_youtube_user

Grymt bra tycker jag! Hade inte hört talas om detta bandet tidigare, måste vara rätt nya?
Gillar man band som typ Killswitch Engage så är detta absolut värt att kolla upp!

Vad tycker ni?
Citera
2012-11-29, 14:12
  #2
Medlem
CokeCherrys avatar
The Sorrow är grymt bra! En polare visade bandet för mig för ungefär ett år sedan, och sedan dess har jag varit frälst.
Låtar som Grief machine, darkest red, saviour welcome home, death from a lover's hand, är riktigt bra. Helt klart värt att ge dom ett försök!

EDIT : tillägger att deras nya album inte är så bra, det är deras gamla album som är dom bästa
__________________
Senast redigerad av CokeCherry 2012-11-29 kl. 14:15.
Citera
2015-05-04, 14:27
  #3
Avstängd
Alltidxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeCherry
EDIT : tillägger att deras nya album inte är så bra, det är deras gamla album som är dom bästa
Själv är jag tvärtom. Misery Escape är lätt den bästa plattan och faktisk nog den enda jag kommer fortsätta lyssna på. Men jag förstår om folk tycker annorlunda för om man gillat dom från början och sen har de bytt sound så blir det sannolikt något som uppfattas negativt. Jag kom in på dom genom att lyssna på den senaste och efter det började lyssna på de tidigare albumen. Jag har inte lyssnat igenom skivorna innan ordentligt ska erkännas men jag hör ju att det inte är som jag vill ha det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback