30 854 besökare online
857 301 medlemmar • 45 832 830 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Livsstil > Rollspel och Sällskapsspel
Svara på ämne
Ämnesverktyg
JinxMe
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damiel
Tänker göra precis samma sak som dig. Tyvärr tvivlar jag på att det finns.

Tror inte heller att det finns tyvärr. Det närmsta man kommer är nog ex www.travzonen.se och liknande management-spel där det gäller att träna hästar, ställa upp i lopp och skapa sig ett framgångsrikt stall (men det är inte på långa vägar så kul som ett online-Jägersrospel hade kunnat vara...). Annars kan man ju alltid spela på Atg-live, kräver dock faktiska pengar

gulaLejonet
Medlem
gulaLejonets avatar
urk travzonen var riktigt, riktigt tråkigt

flanders
Medlem
Bumpar denna tråden lite.

Köpte ett beg ex för någon sommar sen och haft mycket roligt med spelet under sommarkvällar i stugan. Dock upplever jag att bolagskorten är lite för överlägsna. Speciellt om man är många spelare. Har man dessa kan man vinna stort trots att man inte vinner varken loppen eller på betting. Vad säger ni?

FarbrorKjell
Medlem
FarbrorKjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Bumpar denna tråden lite.

Köpte ett beg ex för någon sommar sen och haft mycket roligt med spelet under sommarkvällar i stugan. Dock upplever jag att bolagskorten är lite för överlägsna. Speciellt om man är många spelare. Har man dessa kan man vinna stort trots att man inte vinner varken loppen eller på betting. Vad säger ni?
Visst ökar de i värde med ökat antal spelare, men det är OK för mig.
Annars kan aktierna sticka iväg rejält om det blir goda odds, även det brukar påverkas av mängden spelare.

Svara på ämne
Topp Dela »