Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2010-11-22, 06:53
  #49
Medlem
Destiny365s avatar
Verkar som grabben haft en lyckad helg, dricker man på tom mage så slår fyllan till ordentligt. Har själv varit med om ungefär samma sak. Började festa tidigt på kvällen, drack enda tills tidiga morgonen på tom mage. Hamnade dock i fyllecell, men lokalsinnet fick sig en ordentlig törn iallafall. Har gått samma väg från årskurs 1 till 6 varje dag, men endå gick jag fel och hamnade vid någon jävla ankdamm
Citera
2010-11-22, 07:42
  #50
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Destiny365
Verkar som grabben haft en lyckad helg, dricker man på tom mage så slår fyllan till ordentligt. Har själv varit med om ungefär samma sak. Började festa tidigt på kvällen, drack enda tills tidiga morgonen på tom mage. Hamnade dock i fyllecell, men lokalsinnet fick sig en ordentlig törn iallafall. Har gått samma väg från årskurs 1 till 6 varje dag, men endå gick jag fel och hamnade vid någon jävla ankdamm
Både du och den unge mannen i den här tråden hade tur. För ett par månader sedan försvann en ung berusad man inte långt därifrån. Han hittades efter ett par veckor i älven.
Citera
2010-11-22, 12:06
  #51
Medlem
pissoars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Både du och den unge mannen i den här tråden hade tur. För ett par månader sedan försvann en ung berusad man inte långt därifrån. Han hittades efter ett par veckor i älven.

Jo, det var långt därifrån.
Citera
2010-11-22, 13:01
  #52
Medlem
Limpars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pissoar
Jo, det var långt därifrån.

Det var Rasmus va?
Citera
2010-11-22, 13:28
  #53
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpar
Det var Rasmus va?
Jo, det var Rasmus jag åsyftade. Och en mil är inte långt, det är inom samma stad.
Citera
2010-11-22, 13:41
  #54
Medlem
Motalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jo, det var Rasmus jag åsyftade. Och en mil är inte långt, det är inom samma stad.

Rasmus hade kostym denne vp ravare saknade jacka --pundat bort all ekonomi


Dessutom on topic så är platserna för det inträffade...miles apart---



of topic


Notera att DU tvättat din aviatar med den röda tröjan i KLORIN Lite BLEKARE nylle
Citera
2010-11-22, 15:14
  #55
Medlem
"Skadad fejkade minnesförlust"

När 20-åringen hittades var han skadad i huvudet. Men att han inte skulle komma ihåg varför – det var bara fejk.

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....-minnesforlust
Citera
2010-11-22, 16:02
  #56
Medlem
Nu har om klurat ut exakt var han hittades med, att bara slå på skarvikshamnen på Eniro funkar inte i längden. :P
Citera
2010-11-22, 17:52
  #57
Medlem
platyzmas avatar
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....-minnesforlust

Inte så oväntat kanske, dock är dom inte säkra på om misshandel förekommit eller inte, men då han fejkat A känner man ju instinktivt att han fejkat B. För min del kan tråden låsas.

Finns det över huvud taget några såna här fall som varit äkta?

EDIT: Nejhan var före.
Citera
2010-11-22, 18:40
  #58
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motala
Rasmus hade kostym denne vp ravare saknade jacka --pundat bort all ekonomi


Dessutom on topic så är platserna för det inträffade...miles apart---


Med eller utan kavaj och ekonomi, berusad ung man och ett närliggande vattendrag är en fatal kombination. Det finns många exempel på det.
Citera
2010-11-25, 13:36
  #59
Medlem
Enligt individens Facebook-sida, så blev han drogad, misshandlad och rånad. Huruvida detta är den totala sanningen kan man ju dock fundera över...
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback