Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-12-31, 12:53
  #25
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Johan-
Och med vetskapen att GSC "alltid" håller sina tidsberäkningar kan vi ju vänta oss att det dröjer ytterligare nåt år

Skall bli grymt spännande i vilket fall. De tidigare STALKER-spelen är ju några av favoriter. Första var utan tvekan trevligast.

Och tio år senare... det dröjer ytterligare något år. Men det ser ju lovande ut nu.
Citera
2021-01-01, 08:44
  #26
Medlem
Kkk.Dragon.Masters avatar
Ser mycket fram emot detta. Hoppas det inte blir en besvikelse bara
Citera
2021-01-01, 10:57
  #27
Medlem
swebarbs avatar
bra dom bytt spelmotor, kanske spelet inte blir katastrof rent tekniskt som första var vid release..
Citera
2021-01-01, 11:07
  #28
Medlem
Kkk.Dragon.Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
bra dom bytt spelmotor, kanske spelet inte blir katastrof rent tekniskt som första var vid release..

Unreal Engine är det va?

Katastrof är väl en överdrift?
Minns inte alls 1:an som särskilt buggig.

Jag tycker däremot det var trevligt med lite små buggar som att jag fick upp dörren på sista uppdraget genom att kasta vapnet i dörrspringan så att dörren flög upp. Glömde ju någonstans att man behövde en nyckel till den...
Citera
2021-01-14, 21:07
  #29
Medlem
Fan vad jag ville ha stalker när det kom men hade för kass pc. Lirade bara konsol även på den tiden. Väldigt efterlängtat att få möjligheten med konsol att spela 2an. Det är i princip ett fps som liknar det senaste metro spelet, i dom öppna miljöerna? Fast ännu mer öppet och inte så låst spel? Mer Open world?
Citera
2021-01-18, 00:21
  #30
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Francox
Fan vad jag ville ha stalker när det kom men hade för kass pc. Lirade bara konsol även på den tiden. Väldigt efterlängtat att få möjligheten med konsol att spela 2an. Det är i princip ett fps som liknar det senaste metro spelet, i dom öppna miljöerna? Fast ännu mer öppet och inte så låst spel? Mer Open world?
De gamla stalkerspelen håller fortfarande, speciellt med mods
Citera
2021-01-18, 13:39
  #31
Medlem
Älskade första , så sjukt läskig stämning i bunkrarna, den där det finns en poltergeist var det blöjbyte på.

Uppskattade uppföljarna även den första uppföljaren var svagaste imo. Hoppas de lyckas återskapa känslan och survivaldelen samt stilen. Vill inte se någon Metro 2033 i Stalker skin....
Citera
2021-01-18, 23:18
  #32
Medlem
yournotlikemes avatar
Detta ser och verkar riktigt spännande! Även jag älskade ettan när den kom. Praying för att det inte blir en flopp!

Behövs lite nya schyssta FPS-spel med bra campaigns.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback