Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-21, 18:26
  #1189
Medlem
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitrevolution
Alla projekt inom den nationella rörelsen drivs av eldsjälar. Det finns uppenbarligen inte en tillstymmelse utav långsiktigt tänkande där man etablerar strukturer så att saker och ting inte dör ut när en person lämnar. Den nationella rörelsen kör lite mer på "ööh han kan skriva fan, låt han skriva och sköta sidan!", den enda grupperingen som verkar ha någon form av struktur är väl din skitsekt NMR. Fast ska man gå efter sökljusbloggen som du är för feg för att kommentera så verkar det som att du får dra lasset. Samma sak med alla tuffa blöjnazzar på flashback, alla har åsikter men ingen orkar lyfta ett finger, allt ska bara magiskt hända.

Även om jag håller med i din kritik av "den nationella rörelsen" så ska man inte glömma att vi har råd att förlora alla slag, bara inte det sista...

Och det som jag spontant kommer att tänka på är ett gammalt ordspråk; Smarta människor lär sig av sina misstag, genier lär sig av andras misstag..

Men visst lider "rörelsen" av att alla vill att något ska hända, men någon annan ska göra det. Och visst har även jag investerat tid och energi i projekt som runnit ut i sanden, det gör att man blir mer skeptisk och mindre benägen att engagera sig, något jag märkt stämmer in på många som var aktiva under 90-talet.
Citera
2015-12-09, 16:31
  #1190
Medlem
Y2Ws avatar
Aldrig läst denna tråd tydligen, men tydligen dog tidningen utan Abrahamsson och Windeskog (alltså tvärtom vad många hatare förutspått här).

Rätt uppfattat?
Citera
2015-12-09, 16:44
  #1191
Medlem
PolitisktProblems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Aldrig läst denna tråd tydligen, men tydligen dog tidningen utan Abrahamsson och Windeskog (alltså tvärtom vad många hatare förutspått här).

Rätt uppfattat?

Nä, tidningen var dåligt skött när den bytte ägare och den gick trots stora insatser inte att rädda ekonomiskt.
Citera
2015-12-09, 17:02
  #1192
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolitisktProblem
Nä, tidningen var dåligt skött när den bytte ägare och den gick trots stora insatser inte att rädda ekonomiskt.

Inte vad jag har hört.
Citera
2019-06-10, 19:35
  #1193
Avstängd
Jag såg att nordicattitude.se hade massa gamla nummer, är sidan aktiv?
Citera
2019-06-11, 01:30
  #1194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetotalend
Jag såg att nordicattitude.se hade massa gamla nummer, är sidan aktiv?

Svaret är ja (i a f för ett halvår sedan), http://rasmus-gardebrink.blogspot.co...i-smaland.html

Det är Rasmus Gårdebrink dessutom (om jag inte minns fel) som äger/driver Nordic Attitude, och han har jag för mig är en väldigt pålitligt och seriös person.

Han finns på Facebook också, så skicka ett meddelande och fråga honom för säkerhets skull, annars går det ju att kontakta Nordic Attitude via mail eller via deras hemsida också http://www.nordicattitude.se/se/contact.php?id=35626

Mvh
Citera
2019-06-12, 19:49
  #1195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Against-modernity
Svaret är ja (i a f för ett halvår sedan), http://rasmus-gardebrink.blogspot.co...i-smaland.html

Det är Rasmus Gårdebrink dessutom (om jag inte minns fel) som äger/driver Nordic Attitude, och han har jag för mig är en väldigt pålitligt och seriös person.

Han finns på Facebook också, så skicka ett meddelande och fråga honom för säkerhets skull, annars går det ju att kontakta Nordic Attitude via mail eller via deras hemsida också http://www.nordicattitude.se/se/contact.php?id=35626

Mvh


Gött som fan!

Någon koll på om Midgaard fortfarande är aktiva?
Citera
2019-06-12, 20:01
  #1196
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DefendEurope
Gött som fan!

Någon koll på om Midgaard fortfarande är aktiva?

Midgaard? Kan du säga någon skiva dom gjort?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback