Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-01-05, 15:52
Medlem
Misterfrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bcsscb
Haha just denna med "titta såååleenn" berättade min lärare om att en bekant till han råkat ut för

Hahahaha....den har jag faktiskt ALDRIG hört!?!?!
Men jag kan mycket väl tänka mig hur den går....och jag skrattar bara vid tanken av moggisen som står och pekar glatt på "SÅÅÅLEN"
Hahaha....roligt med mongos...
Citera
2011-01-05, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbel-durch
Tjena...(om jag har satt detta ämne på fel plats så flytta den järna)
I denna länk vill ja ha dem där "sanna" historierna som folk berättar men blir inte lika sanna när nästa person kommer och det hände till deras bekant också.

Jag sätter igång med en dålig men som jag hörde idag..
En kille jag snackade med idags farbror eller vad fan det var hadde varit utanför tyskland och åkt något last fartyg. Sen plötsligt gick det hål på skrovet då en lite mindre båt krockade in i dem.. dem tog in mycket vatten och var tvungna att evakuera båten så dem skickar ut ett meddelande till tyska kust bevakningen:
MAYDAY MAYDAY this is sierra bravo xxx WE are sinking WE are sinking...
This is the german cous guard what are you thinking about???..

kom gärna med dem där ni har hört på FB också som sedan visatsig att ha varit på ett amerikanskt forum dagen innan..

Den borde väl rätt många känna igen efter reklamen som gick på tv för typ två år sedan. Minns dock inte vad det var reklam för!

Men roligt ändå!
Citera
2011-01-05, 17:04
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misterfrost
Hahahaha....den har jag faktiskt ALDRIG hört!?!?!
Men jag kan mycket väl tänka mig hur den går....och jag skrattar bara vid tanken av moggisen som står och pekar glatt på "SÅÅÅLEN"
Hahaha....roligt med mongos...

Alternativ som "titta biiilen" har också förekommit. I någon tråd på FB hävdar en tjej ihärdigt att det visst hände hennes kompis
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in