Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2010-12-10, 18:03
  #25
Medlem
tantaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apatrix
Dom har fallit. 2 år blev straffet.

Behöver folk inte lugna sig längre?

Kanske lage att lata honom valja om han vill overklaga eller inte forst? Vad jag forstar ar det har en historia med mer an en botten.


Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla
Namnet på slampan skulle också vara på sin plats

Jag skulle kanske uttrycka det annorlunda men det finns som sagt mer an en botten i den har situationen.
Citera
2010-12-10, 18:08
  #26
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tantalus
Kanske lage att lata honom valja om han vill overklaga eller inte forst? Vad jag forstar ar det har en historia med mer an en botten.

Stockholms tingsrätt verkar inte hålla med dig.
Citera
2010-12-10, 18:26
  #27
Medlem
tantaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Stockholms tingsrätt verkar inte hålla med dig.

TR har avgivit en dom som ej annu har hunnit vinna laga kraft, under vilken tid den tilltalade har mojlighet att overklaga domen. Min poang ar att det kan vara vettigt att vanta med att kasta sten tills en lagakraftvunnen dom finns, vare sig den kommer fran TR eller HR. Ar detta oklart?

Min andra poang ar att det handlar om tva mer eller mindre latt labila individer vars uppfattning om situationen eventuellt kan ha fargats av annat an de rena rekvisiten.
Citera
2010-12-14, 19:09
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Domstol och målnummer?

Jag vet inte, vill gärna få reda på det själv. Fick höra via djungeltrumman.

Citat:
Ursprungligen postat av tantalus
Kanske lage att lata honom valja om han vill overklaga eller inte forst? Vad jag forstar ar det har en historia med mer an en botten.

Jag skulle kanske uttrycka det annorlunda men det finns som sagt mer an en botten i den har situationen.

Jag har ingen aning om vad som hände och att TR och HR dömt hit eller dit spelar mig ingen större roll då jag har litet eller inget förtroende för det svenska rättsväsendet. Jag borde inte ha citerat tidigare inlägg utan bara berättat vad jag fick höra.


Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Stockholms tingsrätt verkar inte hålla med dig.

Har du målnummer?
__________________
Senast redigerad av Apatrix 2010-12-14 kl. 19:19. Anledning: tog bort en mening
Citera
2010-12-25, 02:50
  #29
Medlem
http://www.facebook.com/sophia.bernsten

Måste varit en sjukt traumatisk upplevelse för henne när hon slynar runt som groggluder
på Laroy direkt efter. Hennes pojkvän (som hon inte hade någon enligt hennes uppgifter till polisen första gången dem förhörde henne) som var den påtryckande parten i anmälningen tydligen då han upptäckte att hon legat med andra. "Anmäl för våldtäkt eller så gör jag slut" ?

Sjuka värld.
Citera
2010-12-25, 09:58
  #30
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eviso
http://www.facebook.com/sophia.bernsten

Måste varit en sjukt traumatisk upplevelse för henne när hon slynar runt som groggluder
på Laroy direkt efter. Hennes pojkvän (som hon inte hade någon enligt hennes uppgifter till polisen första gången dem förhörde henne) som var den påtryckande parten i anmälningen tydligen då han upptäckte att hon legat med andra. "Anmäl för våldtäkt eller så gör jag slut" ?

Sjuka värld.
Vad fint att hon kunde #prataomdet i så fall!
Citera
2011-01-04, 11:42
  #31
Medlem
Nu vet vi vem hon är men vem är han?
Citera
2011-05-21, 14:17
  #32
Medlem
Tjejen är en brud som ligger runt med alla, dessutom har hon herpes..
Citera
2011-05-21, 14:33
  #33
Medlem
76jonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusbosse
Tjejen är en brud som ligger runt med alla, dessutom har hon herpes..


Och det har du erfarit den hårda vägen ?
Citera
2011-05-21, 14:49
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 76jonas
Och det har du erfarit den hårda vägen ?
I så fall kanske det var värt det med tanke på att hon ser bra ut
Citera
2017-08-23, 19:03
  #35
Medlem
Leshracs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KwsV
Nu vet vi vem hon är men vem är han?

marcus emsberger, numera marcus ericsson
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback