Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-19, 08:01
  #1
Medlem
Illusioners avatar
Hej Flashback!
Om tråden ligger i fel forums del ber jag om ursäkt, nu till mitt problem.

Fotade min lärare i duschen på gymmet för någon vecka sedan, jag skickade sedan bilden till en nära vän och allt var frid och fröjd.
Hade helt glömt bort hela incidenten, tills igår när jag fick reda på att min vän har skickat runt bilden till personer som går på min skola.
Min lärare har fått reda på att jag har tagit bilden och tror självklart att det är jag som skickat runt den.
Relationen mellan mig och min lärare är i nuläget minst sagt spänd och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

Hur tycker ni jag ska gå till väga för att försöka lösa det här på ett så bra sätt som möjligt?
Känns som att en ursäkt inte riktigt räcker.
Måste verkligen ha ett godkänt betyg i kursen, tyvärr kommer det vara i princip omöjligt på grund av vad jag gjort.

Hoppas någon har några bra tips.
Ber om ursäkt för grammatik och stavfel.
Tack för er tid.
2010-11-19, 08:08
  #2
Medlem
Det var minst sagt idiotiskt av dig.
Det enda relevanta jag ser är att du uppriktigt ber om ursäkt till din lärare för vad du har gjort.
2010-11-19, 08:26
  #3
Medlem
Forbliranonyms avatar
Det bästa och enda du kan göra är såklart att be om ursäkt, säg att nån snnodde din mobil och skickade runt den. Anledningen till att du tog bilden på henne var ju så klart att hon är så sexig.
2010-11-19, 08:27
  #4
Medlem
fejkadmedlems avatar
Läraren får enligt skollagen inte ge dig betyg utifrån uppförande, som det här defenitivt ingår i. Det betyder ju inte att du helt säkert kommer få G, men om läraren dömer IG till dig när du har tillräckliga kunskaper för G, så är läraren brottsling, precis som du.
Det du gjorde var fullkomligt idiotiskt. Du ska be tusenfalt om ursäkt och fråga vad du kan göra för att bli någorlunda förlåten.
2010-11-19, 08:48
  #5
Medlem
Haft en incidient där jag slungade iväg en rugbyboll i pungen på min lärare, det du får göra är att ringa upp denne och be om ursäkt.
2010-11-19, 08:51
  #6
Medlem
SuperSumos avatar
Det enda rätta är nog att jämna ut det hela genom att skicka en nakenbild på dig själv till läraren
2010-11-19, 08:52
  #7
Medlem
Illusioners avatar
Får försöka formulera en bra ursäkt då.
Men funderar på att skylla allt på min vän istället, har ni några idéer om hur jag kan göra det?
2010-11-19, 08:53
  #8
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperSumo
Det enda rätta är nog att jämna ut det hela genom att skicka en nakenbild på dig själv till läraren
Det skulle jag kanske kunna göra

Men tror inte att det skulle bli bättre av det.
2010-11-19, 08:54
  #9
Medlem
The_Aces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Det skulle jag kanske kunna göra

Men tror inte att det skulle bli bättre av det.

Var vuxen och ta ansvar för dina handlingar. Be om ursäkt.
2010-11-19, 08:55
  #10
Medlem
Danj3Ls avatar
Vilken jävla idiot du verkar vara ts!

Hoppas du blir straffad ditt lilla äckel
2010-11-19, 08:58
  #11
Medlem
TiltRages avatar
Är läraren man eller kvinna? Snygg?
Blir nog svårt att göra något åt situationen, går ju inte att göra det ogjort! Alla vet ju hur läraren ser ut näck nu.
2010-11-19, 08:59
  #12
Medlem
vilken fittig "vän" du har ts som sätter dig i klistret

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback