Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-11-18, 23:12
  #1
Medlem
MisterShadows avatar
I förra veckan var jag ute på krogen (krogen ligger rätt nära campus så det är mest studenter och andra ungdomar där). Hur som helst började jag snacka med en snygg tjej, såg ut att jobba på något kontor då hon bar kavaj (jävligt snyggt på tjejer). Men ganska tidigt in i vårt samtal frågade hon mig om jag var en journalist, då frågade jag henne om det spelade någon roll. Och då svarade hon att hon bara dejtade/gick hem med journalister.

Nu vet jag att det var någon undersökning för något år sedan där tjejer rankade sexiga yrken och att journalist låg bra till på den listan (strax efter de vanliga yrkena som kräver uniform). Men tjejer, är ni fler som tänker på detta sätt kring journalister eller andra yrken. Att killen MÅSTE vara det.
Citera
2010-11-18, 23:14
  #2
Medlem
Dr_Dollars avatar
Jag som alltid varit en "knegare" då?!
Är jag/vi inget värda då helt plötsligt..?

Fii faan
Citera
2010-11-18, 23:17
  #3
Medlem
Haha!! Det där var bland det dummaste jag hört.
Sån har aldrig jag varit i alla fall. Härreguuuud. (Ja, jag är tjej).
Citera
2010-11-18, 23:18
  #4
Medlem
JuiceTerrys avatar
Vad svarade du då? Jag skulle i vart fall inte ha något emot att leka journalist för en sådan sak.
Citera
2010-11-18, 23:20
  #5
Medlem
Skratta åt henne, och gå därifrån =)

Haha, det var det värsta jag har hört - för det första vem vill ha en underbetald journalist?

Och ja... om man nu ska snöa in sig - är man ju en idiot
Citera
2010-11-18, 23:20
  #6
Medlem
MisterShadows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meetoo
Haha!! Det där var bland det dummaste jag hört.
Sån har aldrig jag varit i alla fall. Härreguuuud. (Ja, jag är tjej).
Ja, jag blev rätt chockad jag me.

Kräsna tjejer i all ära, men ändå?
Citera
2010-11-18, 23:20
  #7
Medlem
Journalister är ju det värsta, alltid story'kåta och förstör för folk med glädje. fuck dom ska bara ha en känga i ansiktet
Citera
2010-11-18, 23:22
  #8
Medlem
MisterShadows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuiceTerry
Vad svarade du då? Jag skulle i vart fall inte ha något emot att leka journalist för en sådan sak.
Jag drog nån vals om att jag var frilansare.
Citera
2010-11-18, 23:22
  #9
Medlem
MightyAnkas avatar
...när man träffar den riktige prince charming spelar det knappast någon roll om han är journalist eller soppgubbe.
Citera
2010-11-18, 23:22
  #10
Avstängd
Severoths avatar
Det måste vara en undantagstjej. Journalister ska hatas av alla, alltid.
Citera
2010-11-18, 23:23
  #11
Medlem
SuperSumos avatar
Såklart du säger att du är journalist. Sen när du fått ditt så droppar du bomben! Du är i själva verket läkare!
Citera
2010-11-18, 23:26
  #12
Medlem
dekanmis avatar
Jag har, med handen på hjärtat, aldrig valt kille utefter vilket jobb han har. Vad han arbetar med är för mig totalt ointressant. Så nej, jag har aldrig trånat efter journalister.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback