Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-18, 19:00
  #1
Medlem
mitt ex gjorde slut med mig för 10 månader sedan, han blev rätt snart efter tillsammans med en annan, det varade dock bara i tre månader. ... för cirka 4 månader sen berättade han för mig att han ville ha tillbaka mig, att han gjort ett misstag och ångrade sig. jag hade inte kommit över honom. sedan han hörde av sig har vi pratat regelbundet och vi träffas ofta nu...han säger att han älskar mig över allt annat, att han var en idiot som gjorde slut osv... vi var tillsammans i cirka 3 år .
what to do ?? jag vill vara med honom, det vill jag verkligen.
några tips och råd ?
någon som varit med om något liknande ?
Citera
2010-11-18, 19:02
  #2
Medlem
Divino Codinos avatar
JAG tror att han kommer att tröttna igen när slentrianen åter får fäste i ert förhållande.
Citera
2010-11-18, 19:06
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triscan
mitt ex gjorde slut med mig för 10 månader sedan, han blev rätt snart efter tillsammans med en annan, det varade dock bara i tre månader. ... för cirka 4 månader sen berättade han för mig att han ville ha tillbaka mig, att han gjort ett misstag och ångrade sig. jag hade inte kommit över honom. sedan han hörde av sig har vi pratat regelbundet och vi träffas ofta nu...han säger att han älskar mig över allt annat, att han var en idiot som gjorde slut osv... vi var tillsammans i cirka 3 år .
what to do ?? jag vill vara med honom, det vill jag verkligen.
några tips och råd ?
någon som varit med om något liknande ?
Ska jag vara ärlig från min egna erfarenheter så utnyttjar han bara dig eftersom han märker att det inte är så lätt som han tror att få b-rudar... Dock så väljer du själv jag känner inte denna kille!
Citera
2010-11-18, 19:06
  #4
Medlem
Go 4 it om du känner djupt i ditt hjärta att det är rätt.

Ta lärdom om ,misstagen, kommunicera massor och jobba aktivt på förhållandet så ska du se att slentrianerna inte blir så påtagliga.

Det kommer förr eller senare alltid kännas "vardag" i ett förhållande men fundera på då vad DU kan göra för att få fart på det igen.

Glöm aldrig att prata prata och åter prata med varandra.

Hoppas du följer ditt hjärta.
Citera
2010-11-18, 19:09
  #5
Medlem
Roxanas avatar
Frågan är om han verkligen saknar och vill ha dig.
Eller om han saknar och vill ha fitta regelbundet, med vetskapen om att du är tillgänglig.
Citera
2010-11-18, 19:16
  #6
Medlem
Han har visst märkt att det inte är det lättaste att få chicks helt enkelt, eller så saknar han dej, eller så trollar han...
Citera
2010-11-18, 19:26
  #7
Medlem
Det är upp till dig såklart, men det beror väl lite på varför det tog slut första gången?
Citera
2010-11-18, 20:35
  #8
Medlem
miserabless avatar
jag tycker du kan ju helt klart försöka, har ju aldrig direkt något att förlora på att göra det.
Om det är så att han vill ha tillbaka dig kan du ju ställa lite krav på honom.
jag menar inte att du ska kontrollera honom men det är ju han som kommer krypande till dig inte tvärt om. är svårt att gå tillbaka där ni va kanske, utan förhållandet kommer ju få en ny karaktär. fasat det är samma person så blir det aldrig samma sak så gör det bästa av det..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback