Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-18, 10:26
  #1
Medlem
Inte så konstigt att Max Hardcore åkte in i fängelse. Kolla på den här videon. I mitten säger tjejen nåt i stil med "I cant do anymore", "Sure you can" säger Max och kör på. Tjejen börjar grina mer än hon gjort under scenen tidigare.

http://www.fileserve.com/file/dzbqkDr
(Tryck på "Download File" NERE till HÖGER, skriv sen in bildkoden)

Hur vågade han släppa sånt här på DVD? För mig är det där en äkta våldtäckt på DVD. Vad säger ni?
Citera
2010-11-18, 10:28
  #2
Medlem
swebarbs avatar
Det är bara spel din fjant. vafan tror du
Citera
2010-11-18, 10:33
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Det är bara spel din fjant. vafan tror du

Om du sätt nån Max Hardcore-film förr så vet du att väldigt mycket inte är fake.
Citera
2010-11-18, 13:46
  #4
Medlem
Omnifariouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samlag-Med-Pappa
Inte så konstigt att Max Hardcore åkte in i fängelse. Kolla på den här videon. I mitten säger tjejen nåt i stil med "I cant do anymore", "Sure you can" säger Max och kör på. Tjejen börjar grina mer än hon gjort under scenen tidigare.

http://www.fileserve.com/file/dzbqkDr
(Tryck på "Download File" NERE till HÖGER, skriv sen in bildkoden)

Hur vågade han släppa sånt här på DVD? För mig är det där en äkta våldtäckt på DVD. Vad säger ni?

Men ditt ollonhuvud, det där kallas skådespel. Max Hardcore åkte i finkan för att ha spridit "obscent material", inte för några våldtäkter (notera stavning!). Tjejerna som medverkar i filmerna vet exakt vad de ger sig in på, de är där frivilligt, och får betalt därefter. Och tror du verkligen att de hade släppt filmen OM det nu var en riktig våldtäkt?
Citera
2010-11-18, 13:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omnifarious
Men ditt ollonhuvud, det där kallas skådespel. Max Hardcore åkte i finkan för att ha spridit "obscent material", inte för några våldtäkter (notera stavning!). Tjejerna som medverkar i filmerna vet exakt vad de ger sig in på, de är där frivilligt, och får betalt därefter. Och tror du verkligen att de hade släppt filmen OM det nu var en riktig våldtäkt?

JA, det tror jag. Det finns flera scener som avbrutits eftersom tjejerna inte orkar med.
Han ställde sig och pissade på nån tjej och tjejen ballar ur och vägrar göra scenen med han.

Självklart är en del fake men mycket är äkta. Många tjejer grinar på riktigt.
Citera
2010-11-18, 17:11
  #6
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omnifarious
Men ditt ollonhuvud, det där kallas skådespel. Max Hardcore åkte i finkan för att ha spridit "obscent material", inte för några våldtäkter (notera stavning!). Tjejerna som medverkar i filmerna vet exakt vad de ger sig in på, de är där frivilligt, och får betalt därefter. Och tror du verkligen att de hade släppt filmen OM det nu var en riktig våldtäkt?
Så lätt är det faktiskt inte. Med "nya" tjejer inom porren kan man göra nästa allt med.

Mit tips till er tjejer som vill gå in i porrbranchen är att skaffa en maneger som ni är riktig vän med, och vill bara ert bästa.
Citera
2010-11-19, 10:15
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Så lätt är det faktiskt inte. Med "nya" tjejer inom porren kan man göra nästa allt med.

Mit tips till er tjejer som vill gå in i porrbranchen är att skaffa en maneger som ni är riktig vän med, och vill bara ert bästa.

Precis, det finns tom. nån porrstjärna som skrivit om när hon träffade max och inte visste vem han var.
Citera
2010-11-19, 19:00
  #8
Medlem
SnottySues avatar
Oj

Rent ärligt, det där gjorde ont i hjärtat att se.
Kanske är jag blödig, men fy fan mitt hjärta brast tror jag
Citera
2010-11-19, 19:42
  #9
Medlem
craschs avatar
Hatar Max Hardcore.. Fattar fan inte hur man kan tända på hans skit..
Citera
2010-11-19, 21:10
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crasch
Hatar Max Hardcore.. Fattar fan inte hur man kan tända på hans skit..

Har du träffat honom?
Citera
2010-11-19, 22:08
  #11
Medlem
Omnifariouss avatar
De här unga damerna kanske borde titta på en MH-film innan de ställer upp. Missförstå mig inte nu, har aldrig uppskattat Max Hardcore men jag är trött på att så många håller på och moraliserar över saker bara för att man inte förstår sig på dem. Sen så tycker jag inte heller att det är våldtäkt att lägga av för att tjejen inte pallar mer - tvärt om! Att de faktiskt slutar upp visar ju att det inte alls rör sig om någon våldtäkt.
Citera
2010-11-20, 10:24
  #12
Medlem
Här är hela klippet på när lilla Jessie blir utnyttjad... :P

http://www.tittaporr.com/video/912/

En riktig liten slyna... hehe
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback