Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2004-07-31, 07:38
  #61
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dzjugasjvili
Det ligger ju FAKTISKT något i det. Var tog alla dessa dubbelgångare vägen?

Dom har väl rakat av sig muschen och förändrat sitt utseende. Skämt åsido, kan det inte vara så att Saddam och hans regim sagt att det fanns 30-40 dubbelgångare för att lura ev. attentatsmän? Och att det i själva verket bara funnits typ 3-4 st? Och att dessa dödats av amerikanarna, eller så har dom bytt sitt utseende.
Citera
2004-07-31, 08:37
  #62
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Dom har väl rakat av sig muschen och förändrat sitt utseende. Skämt åsido, kan det inte vara så att Saddam och hans regim sagt att det fanns 30-40 dubbelgångare för att lura ev. attentatsmän? Och att det i själva verket bara funnits typ 3-4 st? Och att dessa dödats av amerikanarna, eller så har dom bytt sitt utseende.
Det är ju jänkarna som sagt så!
Citera
2004-08-01, 12:43
  #63
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anden i kroppen
Tandborstning eller inte, president Saddam Hussein var känd för sina jämna, perfekta tänder, och han hade minsann råd att fixa till dem!

Råd att fixa till dem? Vad i helvete har det med saken att göra?

Tror du han kunde lyfta telefonen och ringa sin tandläkare och säga:
Saddam: Tjenare, det är Saddam du vet...
Tandläkare: Long time no see! Whazzzzz uuuuppp!!!!
Saddam: Inte mycket, ligger i ett rått hål och gömmer mig för halva världen.
Tandläkare: Trist, du har väl fotbad och massöser där?
Saddam: Nej, jag sköt dem förra året
Tandläkare: Just ja, så du har trist nu förstår jag. Varför ringer du mig?
Saddam: Jo, trots att jag är eftersökt av halva världsbefolkningen så känner jag att mina tänder inte har fått den uppmärksamhet de borde ha fått på sistone. SÅ du måste komma och fixa till dem! Du dör annars vettu.
Tandläkare: Jo, det är klart jag gör det.

Orkar inte ens fortsätta.... Hoppas du fattar nu att han hade små små möjligheter att fixa sitt Hollywood leende... Att han hade råd var nog fan det dummaste jag hört eftersom det inte har någon betydelse alls.
Citera
2004-08-05, 06:05
  #64
Medlem
Gnocchis avatar
seriöst anden, du har fan problem
Citera
2004-08-07, 03:09
  #65
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnocchi
seriöst anden, du har fan problem
Säker på att det inte är du................
Citera
2004-08-07, 03:41
  #66
Medlem
the Beasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Råd att fixa till dem? Vad i helvete har det med saken att göra?

Tror du han kunde lyfta telefonen och ringa sin tandläkare och säga:
Saddam: Tjenare, det är Saddam du vet...
Tandläkare: Long time no see! Whazzzzz uuuuppp!!!!
Saddam: Inte mycket, ligger i ett rått hål och gömmer mig för halva världen.
Tandläkare: Trist, du har väl fotbad och massöser där?
Saddam: Nej, jag sköt dem förra året
Tandläkare: Just ja, så du har trist nu förstår jag. Varför ringer du mig?
Saddam: Jo, trots att jag är eftersökt av halva världsbefolkningen så känner jag att mina tänder inte har fått den uppmärksamhet de borde ha fått på sistone. SÅ du måste komma och fixa till dem! Du dör annars vettu.
Tandläkare: Jo, det är klart jag gör det.

Orkar inte ens fortsätta.... Hoppas du fattar nu att han hade små små möjligheter att fixa sitt Hollywood leende... Att han hade råd var nog fan det dummaste jag hört eftersom det inte har någon betydelse alls.

Du tror väl för fan inte han menade att han fick tänderna fixade i råtthålet. Givetvis åsyftas att han fixat till gaddaran medan han fortfarande var president. Lika givet skulle han inte ha kontaktat en tandläkare och skabbat till gaddarna efter han blev jagad. Vilket innebär att om det anden skriver stämmer, och bilderna i länkarna stämmer så hade han mycket rakare tänder tidigare än han hade på bilderna efter gripandet. Givetvis kan lite photoshop skapa illusionen av att han hade raka gaddar innan för att skapa en konspiration men.....
Citera
2004-08-07, 03:52
  #67
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anden i kroppen
I så fall borde ju Saddams fru (gift med honom i 25 år...) ha känt igen honom efter hans tillfångatagande, men icke:

http://joevialls.altermedia.info/sub...addamscam.html


Så det är därför hon fixat en advokat till honom? För att hon inte kände igen honom?
Citera
2004-08-08, 12:56
  #68
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the Beast
Du tror väl för fan inte han menade att han fick tänderna fixade i råtthålet. Givetvis åsyftas att han fixat till gaddaran medan han fortfarande var president. Lika givet skulle han inte ha kontaktat en tandläkare och skabbat till gaddarna efter han blev jagad. Vilket innebär att om det anden skriver stämmer, och bilderna i länkarna stämmer så hade han mycket rakare tänder tidigare än han hade på bilderna efter gripandet. Givetvis kan lite photoshop skapa illusionen av att han hade raka gaddar innan för att skapa en konspiration men.....

Precis mitt resonemang Beast =) Läs om, läs rätt
Han hade inga möjligheter att sköta tänderna i hålet, därav de FULA tänderna
Citera
2004-08-09, 14:13
  #69
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Min fråga till dig är då; vad läser du med tilltro och varför??


Jag har vid ett flertal tillfällen redovisat vad som får mig att känna tilltro för en källa, exempelvis att informationen verifierats av andra källor, gott rykte (vilket exempelvis får mig att ta "information" från FOX med en stor skopa salt). Hur tänker du själv när du funderar på om en källa är trovärdig?
Citera
2004-08-12, 00:28
  #70
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Jag har vid ett flertal tillfällen redovisat vad som får mig att känna tilltro för en källa, exempelvis att informationen verifierats av andra källor, gott rykte (vilket exempelvis får mig att ta "information" från FOX med en stor skopa salt). Hur tänker du själv när du funderar på om en källa är trovärdig?
När det gäller FOX håller jag med dig fullständigt. Bara namnet ger ju associationer till "den listiga" räven!

Nöjer mig med det svaret, vi diskuterar ju om samma sak i "Anden-tråden"....
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback