Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-17, 14:16
  #1
Medlem
jag är väl medelålders , och ser väl hyfsad ut ?
Lagom busig och en jävul i bingen.
När man stöter på äldre kvinnor 60-70 är dom ändå inte ibland intresserade..

Fattar inte, ska dom hålla på sig till döden eller ?

Finns det äldre kvinnor här som kan förklara edra tankar på relationer med en något yngre karl ?

Rankan
Citera
2010-11-17, 14:19
  #2
Medlem
Dr_Dollars avatar
Jag tvivlar starkt på att det ska finnas en 70-årig kvinna här inne, men man vet aldrig

Har du testat online dejting?
Det kanske skulle vara nått.
Citera
2010-11-17, 14:29
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Jag tvivlar starkt på att det ska finnas en 70-årig kvinna här inne, men man vet aldrig

Har du testat online dejting?
Det kanske skulle vara nått.

Jo för fan,, har jag..
Citera
2010-11-17, 14:35
  #4
Medlem
Men det kanske är jante som säger " gud va ska folk säga om jag gamla tanten som blir kåt " ?

Inte internetdejta utan när man hänger med folk och det jäkligt vackra mogna kvinnor så verkar det som att dom skäms för att bli kallade vackra ?
Citera
2010-11-17, 14:37
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Jag tvivlar starkt på att det ska finnas en 70-årig kvinna här inne, men man vet aldrig

Har du testat online dejting?
Det kanske skulle vara nått.

Nej jag tror du kan ha fel, förrutom alla 15åringar på Flb finns det nog en del vuxna människor ?
Citera
2010-11-17, 14:39
  #6
Medlem
ImJustSayins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleranka
Men det kanske är jante som säger " gud va ska folk säga om jag gamla tanten som blir kåt " ?

Inte internetdejta utan när man hänger med folk och det jäkligt vackra mogna kvinnor så verkar det som att dom skäms för att bli kallade vackra ?
Kanske har något att göra med att ju äldre man blir desto mer fel blir det att fixa ett random hook up.

Då genast sätter de upp deras "bitch sheild". Fånga deras intresse, visa att du är en genuin rolig person. Charma dom till den mildra grad då de inte längre kan stå emot
Citera
2010-11-17, 14:42
  #7
Medlem
toizs avatar
Nu är jag ju inte 70 ännu, men jag är i förhållande till min ålder intresserad av yngre män.
Det innebär dock ingenstans att deras ålder är det enda kriteriet dom behöver uppfylla.
Citera
2010-11-17, 18:20
  #8
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleranka
jag är väl medelålders , och ser väl hyfsad ut ?

Det borde du inte behöva fråga om, men lägg upp en bild så kan vi svara.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback