Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-17, 13:13
  #1
Medlem
Sarins avatar
Jag söker vägar att gå för att hitta samband(allt som gör att jag kan bevisa att de känner varandra) mellan två personer en han och en hon, de finns inte på samma ort men har samma utb (mäklare).Försöker bevisa att de har begått lag brott (fastighetsspekulation). Kan snärja dem hårdare om jag kan bevisa att de på något sätt känner varandra.
Citera
2010-11-17, 13:19
  #2
Medlem
Pbergs avatar
Facebook?
Citera
2010-11-17, 13:24
  #3
Medlem
Sarins avatar
Redan kollat facebook kom upp med nada. Man kan nog förvänta sig att man har en viss känsla för hur man undviker allt för uppenbar koppling mellan sig.
Citera
2010-11-17, 13:27
  #4
Medlem
epost72s avatar
Övrigt-►Övervakning och integritet
/Mod
Citera
2010-11-17, 13:28
  #5
Medlem
Nu vet ju inte jag vad du har befogenhet/kan göra. Men du kan väl kolla samtalslistor och dyl.
Citera
2010-11-17, 13:33
  #6
Medlem
Sarins avatar
Kan endast använda mig av register källor som är offentliga.
Citera
2010-11-17, 15:19
  #7
Medlem
Cregers avatar
Kolla om de har gått på samma skola, arbetat på samma ställe, kolla om någon av deras släktingar är eller har varit sambos, kolla om de finns på diverse community sidor t ex "stayfriends". Skulle gått tillbaka i tiden så långt det går, och om det inte dyker upp något där skulle jag kollat om någon av deras släktingar känner varandra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback